اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کردستان:

کردستان نیاز به مسئولانی با شاخصه‌های شهید رجایی دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به ویژگی‌های شهید رجایی به عنوان یک دولت‌مرد انقلابی، گفت: دولت‌مردان باید رجایی‌وار و با تاسی به این شهید، به مردم خدمت کنند و کردستان به چنین مسئولانی نیاز دارد.

کردستان نیاز به مسئولانی با شاخصه‌های شهید رجایی دارد

سردار محمدحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک هفته دولت به خدمتگزاران و دولتمردان در نظام اسلامی، اظهار کرد: نامگذاری ایام سالگرد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت این پیام را به دولتمردان می‌دهد که باید در زمینه خدمت‌رسانی به مردم، از آن شهیدان تاسی بگیرند.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس، شهید رجایی؛ ساده‌زیست، بی‌آلایش، متواضع و در عین حال خادم به تمام معنا بود که حرف و عمل آن با هم مطابقت داشت، و انتظار می‌رود مسئولان و کارکنان دولت سعی کنند چنین ویژگی‌هایی را در خود نهادینه کنند چرا که خدمت در نظام اسلامی نیازمند چنین شاخصه‌هایی است.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان از کلمه خادم برای جایگاه خود استفاده می‌کنند در صورتی‌که عمل آنها با حرف‌هایی که می‌زنند متفاوت است و این را هم مردم به خوبی می‌فهمند.

رجبی اضافه کرد: برخی از مسئولان در استان کردستان اعزام کارگر به خارج از استان را افتخاری برای خود می‌دانند، غافل از این‌که ایجاد مراکز تولیدی و ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار و جذب جویندگان کار در این استان افتخار است.

وی تصریح کرد: مردم کردستان قدرشناس هستند و همواره با عمل و حرکات قدرشناسی خود در راستای خدمات ارائه‌شده به آنان را نشان داده‌اند و هر آن‌چه که برای این مردم تلاش شود باز جای کار دارد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید افرادی در کردستان به سر کار بیایند که علاوه بر انجام کارهای جاری، کارهای عقب‌مانده را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند.

رجبی یادآور شد: زیرساخت‌های توسعه در استان کردستان فراهم است و می‌توان از ظرفیت‌های ویژه‌ای چون نیروی کار ارزان، استعدادهای خوب و توانمند، امنیت پایدار و از همه مهم‌تر مردمی خوب و انقلابی در این راستا استفاده کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افرادی‌که در این دولت مسئولیت پست‌های مهم کردستان را می‌پذیرند باید بررسی کنند که چه اندازه از اعتبارات ملی و عمرانی در استان کردستان برای اجرای زیرساخت‌ها و نیز نیازهای استان هزینه شده است تا بر‌اساس آن بتوانند برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را محقق سازند.

وی خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان زمینه‌ای را ایجاد کرد تا مقداری از کارهای عقب‌مانده استان جبران شود اما بررسی اجرایی این مصوبات نیز الزامی است و امید است که با این رویکرد مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان کردستان به آن‌چه که شایستگی خدمت دارند، برسند.

رجبی در پایان بار دیگر بر تاسی دولت‌مردان از روحیات و شاخصه‌های بارز خدمت‌رسانی واقعی شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد و گفت: مردم استان کردستان به تبع از ایران اسلامی شایستگی هر نوع خدمتی را دارند که کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول نخواهد بود.

انتهای پیام/79001/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول