اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سردشت زیدون:

مهم‌ترین ویژگی رجایی و باهنر پیوستگی دایم آن‌ها بامردم بود

امام جمعه موقت سردشت زیدون گفت: مهم‌ترین ویژگی رجایی و باهنر برانگیخته شدن آن‌ها از میان مردم و پیوستگی دایم آن‌ها بامردم بود.

مهم‌ترین ویژگی رجایی و باهنر پیوستگی دایم آن‌ها بامردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت زیدون، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورشفیع در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر ضمن گرامیداشت و فرا رسیدن هفته دولت، راز ماندگاری شهید رجایی را مردمی بودن وی و پا گذاشتن بر غرور نفسانی خود و همچنین اهتمام به نماز اول وقت دانست و اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ما اهداف‌ها و آرمان‌های انقلاب محقق نمی‌شود مگر اینکه اعتقاد و معتقد به آن باشیم و این امر اجرایی نمی‌شود مگر با انگیزه و اراده قوی مسئولین همراه باشد.

وی در ادامه یکی از ویژگی‌های بارز شهید رجایی را مردمی بودن و ساده زیستی بیان کرد و افزود: شهید رجایی رئیس جمهور شد ولی رجایی باقی ماند لذا مسئولان ما باید راه این شهید ارزشمند را ادامه دهند.

امام جمعه سردشت زیدون تصریح کرد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

پورشفیع خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی رجایی و باهنر برانگیخته شدن آن‌ها از میان مردم و پیوستگی دایم آن‌ها بامردم بود به طوری که هرگاه انسان با آن دو شهید گرانقدر برخورد می‌کرد احساس می‌کرد که همیشه با مردم هستند و مشکلات جامعه را با تمام وجود لمس کرده‌اند.

وی افزود: خدمت بی‌منت به مردم با قدرت و قوت، امید به آینده و اعتماد به کمک‌های پروردگار باید ادامه یابد و مسئولان باید بدانند اگر می‌خواهند در کار‌هایشان موفق باشند، سعی کنند انسجام دولت و نظام در سطح عالی حفظ شود.

امام جمعه سردشت زیدون بیان کرد: دولت شهید رجایی نمونه عینی دولت اسلامی و مکتبی به حساب می‌آید و این حقیقتی است که نه در سخن، بلکه در رفتار آن شهیدان می‌توان یافت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت هفته دولت عنوان کرد: هفته دولت، هفته تجدید پیوند مسئولان با مردم است مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می‌شوند.

پورشفیع در پایان اظهار کرد: هفته دولت هفته درس گرفتن مسئولین از پاکبازانی چون رجایی و باهنر است که وجود خویش را وقف پیشرفت جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی کردند و با کارنامه‌ای آکنده از افتخار دعوت حق را لبیک گفتند و در جوار قرب دوست آرمیدند.

انتهای پیام/2329/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول