اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

رجایی و باهنر با شهادتشان ریشه‌های انقلاب را مستحکم کردند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: شهیدان رجایی و باهنر با ایثار، گذشت و شهادت خود سبب شدند تا ریشه‌های انقلاب اسلامی مستحکم و قوی باشد.

رجایی و باهنر با شهادتشان ریشه‌های انقلاب را مستحکم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از مقام شامخ آنها تجلیل کرده و این دو شهید را الگوی بی‌نظیر برای دولتمردان کنونی توصیف کرد.

وی با یادآوری اینکه مسئولیت در نظام اسلام ما امانتی گرانبهاست که نباید از آن سوء استفاده‌ای انجام شود، یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر این امانت را در نهایت صداقت و امانتداری و با خون خود تقدیم دیگر همسنگران خود دادند و امروز وظیفه همه ماست که قدر این موهبت و رفتار  ارزش‌مدارانه را بدانیم.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد حل مشکلات معیشتی مردم را وظیفه دولتمردان در عرصه داخلی توصیف کرد و افزود: در عرصه خارجی نیز امیدواریم دولت جدید عزت، سربلندی و صلابت نظام و مردم را پاسداری کند.

علوی با بیان اینکه باید عزل و نصب‌های دولت بر اساس شایسته‌سالاری و منطبق بر شعار اعتدالی رئیس جمهور باشد، تصریح کرد: این اقدامات سبب خواهد شد تا انسجام و وحدت بیش از هر زمان دیگر رعایت شده و مدنظر باشد.

وی با یادآوری اینکه استکبار جهانی در کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد ردپا برای رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود است، افزود: فتنه‌افکنی‌های استکبار جهانی دامن خود آنها را گرفته است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به حوادث تلخ و ناگوار سوریه، عراق و مصر اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از فتنه‌گری‌ها سود برده و به یقین منافعشان از این طریق تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علوی در پایان استکبار جهانی را عامل اصلی تنش در منطقه به ویژه کشور مصر و به انحراف کشیدن انقلاب این سرزمین توصیف کرد و گفت: امیدواریم با وحدت جامعه اسلامی ریشه بسیاری از فتنه‌ها و حرکت‌های نامبارک استکبار جهانی برچیده شود.

انتهای پیام/62003/ق30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول