اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روحیه جهادی شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران اجرایی باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استانی هم‌چون کهگیلویه و بویراحمد و با شرایط ویژه باید روحیه جهادی شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران اجرایی باشد.

روحیه جهادی شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران اجرایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید حسین صابری شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان باشت افزود: مسؤلان باید با الگو قراردادن دولت مردمی شهیدان باهنر و رجایی در هفته دولت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بازگو کنند.

وی ابراز کرد: به خاطر نوع عمل‌کرد و ویژگی‌هایی چون ساده‌زیستی، صداقت و ولایت‌مداری این شهیدان است که یاد و خاطره آن عزیزان هنوز در ذهن‌ها باقی مانده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهیدان باهنر و رجایی مجموعه‌ای از ارزش‌های اسلامی را در خود داشتند، افزود: به همین خاطر است که همه دولت‌ها تلاش می‌کنند همانند دولت آنان باشند.

این مسئول تصریح کرد: هیچ‌کس خود را با بدتر از خود مقایسه نمی‌کند، همه کار خوب، فرهنگ خوب و صفات خوب را می‌پسندند که رجایی و باهنر متصف به این صفات بودند.

صابری با طرح سؤالی که چرا امروزه در بسیاری از کشورهای اسلامی و بسیاری از نهضت‌های آزادی‌بخش از شیوه‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی نظیر تظاهرات و راهپیمایی‌ها و یا در تشییع جنازه شهدا تبعیت می‌کنند، گفت: برای اینکه این ارزش‌ها در کشور ما، مبنا و اساس موج بیداری اسلامی است و بقیه می‌خواهند از این الگو تبعیت کنند.

انتهای پیام/82007/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول