اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین سال پیاپی

مرکز بهداشت بوشهر مقام نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

برای چهارمین سال پیاپی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در جشنواره شهید رجایی مقام اول شهرستانی را کسب کرد.

مرکز بهداشت بوشهر مقام نخست جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر امسال نیز در زمینه شاخص‌های اختصاصی از سوی کمیته شورای‌عالی اداری در جشنواره شهید رجایی به کسب بالاترین رتبه مفتخر شد.

این جشنواره هر سال توسط ستاد اجرایی فرمانداری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم در نظام اداری و همچنین ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره برداری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، در سطح استانی برگزار می‌شود.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان زمینه مناسبی برای ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف مطلوب را فراهم می‌سازد، بنابراین با توجه به ارتقای سطح امتیازات در شاخص‌های اختصاصی در سال 92 مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به عنوان «دستگاه قابل تقدیر»‌ و دکتر سید حسن معینی به عنوان مدیر برتر از بین مدیران شهرستان  منتخب و طی مراسمی با حضور فرماندار محترم شهرستان به تعدادی از کارمندان نمونه این مرکز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/66006/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول