اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خویش قرار دهند

امام جمعه آوج گفت: دولتمردان باید برای موفقیت در خدمت به مردم، ساده‌زیستی شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه خویش قرار دهند.

دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خویش قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین؛ حجت‌الاسلام سید ضیا‌ءالدین هاشمی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون و مبلغان شهر آوج؛ دوم شهریور آغاز هفته دولت را تبریک گفت و شهیدان رجایی و باهنر را اسوه مسئولان ذکر کرد.

امام جمعه آوج هاشمی با تأکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر در مبارزه با طاغوت از هیچ کوششی دریغ نکرده و در طول مبارزه 20 ساله خویش سختی‌های فراوانی را متحمل شدند، ابراز داشت: امروز تمام مسئولان باید این دو شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار داده و صادقانه در خدمت به مردم تلاش و کوشش کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد؛ رمز پیشرفت بوده و هیچ نهادی بدون یاری دیگران در نیل به اهداف خود موفق نمی‌شود، ابراز داشت: همکاری، سرعت و دقت باید در سرلوحه کاری مسئولان نظام اسلامی قرار داشته و دنبال شود.

هاشمی؛ ساده‌زیستی، ولایت‌مداری و مردم‌داری در سطوح بالا را جزو خصلت‌های دولت شهید رجایی دانست و تصریح کرد: در همین راستا و به منظور پاسداشت آموزه‌های انقلاب اسلامی لازم است تا تمام افراد و مسئولان از دولت منتخب که مورد حمایت نظام اسلامی است برای انجام صحیح مسئولیت بزرگ اداره کشور حمایت کنند.

این مسئول تصریح کرد: پیاده‌سازی و توجه به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبارزه قاطعانه با مفاسد، توجه به فرهنگ و رعایت اعتدال در امور جامعه باید جزو اولویت‌های دولت یازدهم قرار داشته باشد، چراکه دشمنان در این زمینه‌ها مشغول تهدید و فرصت‌طلبی هستند.

وی ضمن تبریک آغاز هفته پزشک به جامعه درمانی و بهداشتی کشور ابراز داشت: پزشکان در صورتی به موقعیت و مقام بالا می‌رسند که بتوانند به وظایف خویش عمل کنند که قطعا جامعه پزشکی کشور جزو متعهد‌ترین نیروهای دلسوز و متضمن سلامت جسم و روح عمومی افراد در جامعه هستند.

هاشمی به آسیب‌های دوری از آداب و آموزه‌های دینی در جامعه پرداخت و ارتکاب گناه را ریشه مفاسد اجتماعی و انفرادی دانست.

امام جمعه شهرستان آوج ادامه داد: غرور، تکبر و تمسخر از نشانه‌های بی‌تقوایی در افراد بوده است و برای ترک بدگویی و غیبت برادر دینی خویش باید ابتدا عیوب خویش را برشمرده و با نفس خود مبارزه کنیم.

انتهای پیام/77005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول