اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هفتم شهریور در استان برگزار می‎شود.

برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم هفتم شهریور این استان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین الهی، مجاهدت و فداکاری کردند و جان خود را در این راه دادند.

وی افزود: در برابر این جانفشانی وظیفه هر مسلمان و بیداردل، رعایت تواضع و قدردانی از مقام معنوی آن شهیدان است.

گرجی، پایبندی به اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی را از ویژگی‌های برجسته این دو شهید بزرگوار عنوان و خاطرنشان کرد: دفاع حقیقی و بی‌منت از محرومین و مستضعفین و ساده‌زیستی همیشگی و پرهیز از تجمل‌گرایی باعث شد تا نام رجایی و باهنر به‌عنوان نمونه‌ای از کارگزاران علوی در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شجاعت و قاطعیت شهید رجایی در مقابله با فساد، تبعیض و ناعدالتی، گفت:  شهید رجایی عمل‌گرایی به جای شعارگرایی توام با عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار داده بود و با برنامه‌ای مدون در راه پیشرفت و تعالی کشور گام برمی‌داشت و همراه شهید باهنر تبدیل به چهره‌های مثال زدنی در عرصه خدمت و خدمت‌گذاری شدند و شاید همین باعث بغض و کینه دشمنان و شهادت ناجوانمردانه ایشان شد.

به گفته گرجی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر در شهرکرد مرکز استان راس ساعت 11 صبح روز پنج‌شنبه هفتم شهریورماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام علی ثمری و مداحی حاج منوچهر نجفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول