اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

رجایی و باهنر فصلی ماندگار از شهادت را در کتاب تاریخ انقلاب رقم زدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شهریور ماه سال 60 فصلی ماندگار و همیشه تازه از شهادت را در کتاب تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زد.

رجایی و باهنر فصلی ماندگار از شهادت را در کتاب تاریخ انقلاب رقم زدند

حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هفته دولت یادآور خدمات بزرگ شهیدان رجایی و با هنر است که در دوران خدمت ‌رسانی به کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی تصریح کرد: شهیدان رجائی و باهنر در حقیقت انسان‌هایی وارسته و به خدا پیوسته بودند که خدمت صادقانه و بی منت به مردم را وجهه همت خود قرار داده و در این راه جان شیرین خود را فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه دولتمردان دولت تدبیر و اعتدال باید راه و روش این شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: بدون شک الگو قرار دادن شهدایی چون رجایی و باهنر رمز موفقیت دولت‌ها در پیشبرد  اهداف نظام است که امیدواریم مورد توجه دولت جدید قرار گیرد.

هنرمند افزود: شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و باید اخلاص و دین مداری این شهیدان والامقام سرلوحه فعالیت همه مسئولان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در دوران کوتاه فعالیت دولت رجایی و باهنر امید در دل مردم به شدت افزایش یافته بود و امروز نیز مسئولان باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی صحیح زمینه ارتقای امید و اطمینان مردم نسبت به دولت و نظام را افزایش دهند.

انتهای پیام/87011/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول