اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

خدمت بی‌منت راه و رسم شهیدان رجایی و باهنر بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خدمت بی‌منت راه و رسم شهیدان رجایی و باهنر بود و باید ویژگی‌های والای اخلاقی آنها را الگوی خدمت به مردم قرار دهیم.

خدمت بی‌منت راه و رسم شهیدان رجایی و باهنر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع کارکنان حوزه فرهنگ و هنر مازندران اظهار داشت: اقبال مردم به خدمتگزارانی همچون رجایی و باهنر به دلیل تلاش‌های پیگیر، ساده‌زیستی و خدمات بی‌منت آنها بود که به عنوان مناسب‌ترین سیره و شیوه برای دولتمردان در نزد مردم جا افتاده و مورد قبول بوده است.

وی افزود: به برکت اندیشه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ادامه رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی هر سال پربارتر و پرثمرتر از گذشته شده و مسیر توسعه و رشد ملت سرافراز ایران اسلامی هموارتر شده است.

این مسئول اظهار داشت: همه ما به عنوان خادمان نظام و مردم باید تلاش کنیم تا الگوی اخلاقی و رفتاری این شهیدان گرانقدر بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت خدمتگزار دهم در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به ویژه در سطح مازندران به تصویر درآمده و زمینه آگاهی مردم نسبت به ثمرات و تلاش خادمان‌شان فراهم شود.

وی تاکید کرد: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد، شاهد حماسه جاوید و ماندگار 24 خرداد ماه بودیم.

ابراهیمی در ادامه افزود: شکل‌گیری دولت یازدهم را همزمان با هفته مبارک دولت در تداوم مسیر خدمت‌رسانی روزافزون به فال نیک گرفته و با تبریک مجدد این ایام برای دولت دکتر روحانی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول