اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت

افتتاح یک باب مدرسه در فردوس

با حضور استاندار خراسان جنوبی یک باب مدرسه راهنمایی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح یک باب مدرسه در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه راهنمایی سیدجمال شهرستان فردوس اظهار کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید ساماندهی مدارس و سازماندهی نیروی انسانی در تمام مقاطع تحصیلی با موفقیت انجام شده است.

سیدمهدی علی‌پرست از رشد 10 درصدی قبولی دانش‎آموزان در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: این شهرستان در کنکور امسال یک رتبه دو رقمی و 18 رتبه سه رقمی داشته است و تعداد 32 نفر نیز در رشته پزشکی پذیرفته شده‎اند.

وی تصریح کرد: مدرسه راهنمایی سیدجمال با اعتبار 720 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در زمینی با زیربنای یک‎هزار و 380 مترمربع احداث و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس سال آغاز این پروژه را 1390 اعلام کرد و یادآور شد: در این پروژه یک‎هزار و 870 مترمربع محوطه‎سازی و 202 متر دیوارکشی نیز انجام شده است.

کمک 200 میلیون تومانی به تجهیز مدارس فردوس

علی‌پرست از وجود 35 مدرسه تخریبی در فردوس خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 200 میلیون تومان اعتبار به تجهیز مدارس فردوس اختصاص یافته است که با توجه به قدمت بالای ساختمان‎های اداری در فردوس باید برای تخریب و نوسازی مدارس تخریبی اعتبارات لازم اختصاص یابد.

وی همچنین به پروژه استخر شنای فردوس اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه بیش از 9 سال به طول انجامیده و در حال حاضر پروژه استخر شنای فردوس از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس در پایان به موقعیت ویژه جغرافیایی فردوس اشاره و تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان فردوس در مسیر تردد مسافران هفت استان جنوبی کشور، می‎طلبد که مسئولان برای اسکان هر چه بهتر مسافران به ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش کمک کنند.

انتهای پیام/69007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول