اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فردوس خبر داد

بهسازی 50 درصد مدارس تخریبی در فردوس

مدیر آموزش و پرورش فردوس گفت: 50 درصد مدارس شهرستان‌ فردوس که بیشتر آنها تخریبی بوده‌ است در سال گذشته بهسازی و مقاوم‌سازی شده‌اند.

بهسازی 50 درصد مدارس تخریبی در فردوس

سید‌مهدی علی‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با جذب خیران مدرسه‌ساز در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته سه مدرسه توسط خیران تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

ساخت مدرسه شش کلاسه روستای خانکوک فردوس

وی از ساخت مدرسه شش کلاسه روستای خانکوک خبر داد و اضافه کرد: دو باب مدرسه ابتدایی در شهرستان فردوس احداث شده است و همچنین 50 درصد مدارس این شهرستان که بیشتر آنها تخریبی بوده‌ بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش فردوس گسترش کلاس در مدارس ابتدایی شهرستان فردوس، هوشمند‌سازی کلاس‌های درس و کمک به تعمیرات را از اقدامات صورت گرفته توسط خیرین در سال گذشته برشمرد.

علی‌پرست با بیان اینکه 34 آموزشگاه شامل 246 کلاس به اضافه چندین خوابگاه برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: حدود 6 هزار و 300 خانواده شامل 5 هزار و 23 خانواده فرهنگی و یک هزار و 277 خانواده غیرفرهنگی به تعداد 25 هزار و 705 نفر در این مکان‌ها اسکان یافته‌اند.

برگزاری 30 کارگاه توانمند‌سازی برای دانش‌آموزان فردوس

وی از برنامه‌ریزی برای اقامه نماز در مدارس با حضور 42 نفر از طلاب خبر داد و اضافه کرد: مفروش کردن 12 نمازخانه با فرش‌های محرابی و افتتاح دو مدرسه قرآنی شاهد و شهید مختارنیا و هفت مدرسه قرآنی از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت پژوهشی است.

مدیر آموزش و پرورش فردوس تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان فردوس، طلایه‌داران بصیرت، نوجوانان عاشورایی، یادواره شهدای دانش‌آموزی، شب شعر و برگزاری سه همایش تجلیل از مربیان تربیت‌بدنی و بهداشت را از جمله همایش‌های برگزار شده در شهرستان فردوس اعلام کرد.

این مسئول از برگزاری 10 کارگاه توانمند‌سازی ویژه مربیان پرورشی، تربیت‌بدنی، بهداشت و مشاوران خبر داد و تصریح کرد: تعداد 30 کارگاه توانمند‌سازی هم برای دانش‌آموزان برگزار شده است.

برگزاری پنج کارگاه مهارت‌های پیش از ازدواج در مدارس فردوس

علی‌پرست با بیان اینکه 34 کارگاه آسیب‌های اجتماعی ویژه والدین و همکاران برگزار شده، اذعان داشت: همچنین پنج کارگاه مهارت‌های پیش از ازدواج و کلاس‌های ضمن خدمت کارکنان تربیت‌بدنی و بهداشت برگزار شده است. 

وی از راه‌اندازی پارک فن‌آموز شهید حسن هوشنگ‌نژاد خبر داد و متذکر شد: بیش از 400 دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش فردوس اذعان داشت: صدور بیش از یک هزار و 300 کارت شنا ویژه کارکنان و خانواده‌های آنها و هماهنگی و برگزاری بیش از 150 بازدید و اردوی دانش‌آموزی از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش فردوس در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/6901/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول