اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

40 مدرسه ابهر دو نوبته پذیرای دانش‌آموزان است

مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در حال حاضر 40 مدرسه در 20 فضای آموزشی به صورت دو نوبته چرخشی دایر است.

40 مدرسه ابهر دو نوبته پذیرای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: اهم کارهای امسال ما باید بر روی پروژه مدرسه‌سازی باشد.

وی به تشکیل ستاد پروژه مهر در سطح اداره آموزش و پرورش و سازماندهی نیروها اشاره و تصریح کرد: نیروهای هر سه مقطع تحصیلی سازماندهی شده و ابلاغ آن‌ها در حال صدور است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به آمار مدارس دو نوبته در شهرستان ابهر اشاره و اضافه کرد : در حال حاضر 40 مدرسه در 20 فضای آموزشی به صورت چرخشی دایر است.

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که برای تک‌نوبته کردن مدارس در سطح شهرستان ابهر، هنوز راه طولانی در پیش داریم.

قنبری به آمار کلاس مدارس ابهر اشاره و گفت: در مقطع ابتدایی 546 کلاس‌، متوسطه اول 144 کلاس و در متوسطه دوم نیز 273 کلاس درس خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه در دولت نهم و دهم 400 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ابهر شد، عنوان داشت: امیدواریم با تلاش دولت یازدهم و با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان برای تک شیفت کردن مدارس گام‌های موثری برداشته شود‌.

قنبری با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

قنبری اضافه کرد: این مهم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز با ابزارهای رسانه‌ای و دنیای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است و امروز ما نیز باید با ابزارها و شگردهای نوین در مسیر مبارزه و دفع توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول