اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر آبپخش خبر داد

حذف 3 مدرسه راهنمایی آبپخش در سال تحصیلی جدید

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: بر اساس شیوه‌نامه آموزش و پرورش، سه مدرسه راهنمایی آبپخش در سال تحصیلی جدید حذف و با سایر مدارس راهنمایی ادغام می‌شوند.

حذف 3 مدرسه راهنمایی آبپخش در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد افتخاری جمعه‌ شب در نشست با جمعی از اولیای دانش‌آموزان آبپخش اظهار داشت: تعطیلی برخی از مدارس شهر آبپخش مشکلی است که در سال‌های گذشته وجود داشته و با پیگیری‌های شورای شهر برطرف شده است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که در روزهای گذشته داشته‌ایم، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش استان مصمم به حذف برخی از مدارس شهر آبپخش است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش در ارتباط با مشکل راهنمایی استقلال آبپخش خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان در پاسخ به برخی از پیگیری‌های صورت گرفته، اعلام کرده‌اند که امکان فعالیت مدرسه راهنمایی با جمعیت دانش‌آموزی 32 نفر وجود ندارد.

افتخاری بیان داشت: بر اساس اطلاعات موجود در سال جاری شاهد ادغام مدارس راهنمایی عصمت شهرک درواهی، مهدیه شهرک بهرام‌آباد و استقلال شهرک قلایی هستیم.

وی با اشاره به دلایل تجمیع مدارس راهنمایی شهر آبپخش در سال تحصیلی پیش رو، اضافه کرد: اساس ادغام مدارس شهر آبپخش کاهش هشت مدرسه راهنمایی آبپخش به پنج مدرسه راهنمایی در شهر آبپخش است و این امر با اعتراض شدید شهروندان آبپخشی مواجه شده است.

این مسئول اذعان داشت: بر اساس اطلاعات موجود در سال جاری مدارس راهنمایی عصمت با عفت، مهدیه با محدثه و استقلال با سید احمد خمینی (ره) ادغام می‌شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: ادغام جنسیتی مدارس راهنمایی در شهرک‌های بهرام‌آباد و قلایی که توسط برخی از شهروندان مطرح می‌شود، بر اساس مقررات و قوانین آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و با مغایرت‌های آئین‌نامه‌ای و قانونی مواجه می‌شود.

افتخاری ابراز داشت: حفظ وضعیت مدارس مانند سال‌های تحصیلی قبل خواسته مردم است و پیگیری‌ها نیز باید بر این اساس صورت پذیرد.

وی حضور مردم در رفع این مشکل را موثر دانست و گفت: بهترین مدافع حقوق دانش‌آموزان آبپخشی، اولیای دانش‌آموزان و شهروندان این شهر هستند و باید از اجرای این طرح جنجالی جلوگیری کنند.

افتخاری یادآور شد: شورای شهر با تمام توان در کنار شهروندان حضور دارد و از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول