اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر خبر داد

افتتاح مدرسه روستای اسلام‌آباد جم در هفته دولت

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر از افتتاح مدرسه روستای اسلام‌آباد جم در هفته دولت خبر داد.

افتتاح مدرسه روستای اسلام‌آباد جم در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد مرادی ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام دولتمردان ما هستند، افزود: بی‌شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش‌ها و تلاش‌هایی است که دولت‌مردان نظام اسلامی برای تعالی‌جویی و کمال‌یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می‌دهند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای در توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تجهیر مدارس و فضاهای آموزشی استان صورت گرفته و در یک سال گذشته تلاش خود را برای افزایش خدمات در این عرصه به کار گرفتیم.

مرادی با اشاره به افتتاح فضاهای آموزشی در 6 شهرستان استان بوشهر در هفته دولت، بیان داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح 11 فضای آموزشی که شامل هفت مدرسه و چهار فضای آموزشی است، خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هفت مدرسه‌ای که در یک سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم، شامل 24 کلاس درس است و با اعتبار 20 میلیارد و 249 میلیون ریالی اجرایی شده است.

این مسئول اذعان داشت: علاوه بر ساخت مدارس در حوزه فضاسازی آموزشی اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته که زمینه‌ساز رفاه و آسایش دانش‌آموزان خواهد بود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر عنوان کرد: احداث سالن امتحانات مدرسه راهنمایی شهید بهشتی بوشهر، احداث کارگاه فنی هنرستان کاکی، احداث کتابخانه مهدیان دشتی و محوطه‌سازی دبستان بردستان از اقداماتی است که در حوزه توسعه فضاهای آموزشی صورت گرفته است.

مرادی با اشاره به اقدامات نوسازی مدارس در شهرستان جم، اظهار داشت: در شهرستان جم در حوزه نوسازی مدارس شاهد احداث مدرسه دو کلاسه روستای اسلام‌آباد بوده‌ایم.

وی افزود: احداث مدرسه روستای اسلام‌آباد با اعتبار 537 میلیون تومانی صورت گرفته و مدت‌زمان اجرای این طرح نیز سه ماه بوده است.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول