اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

پارک علم و فناوری اردبیل در فضای 10 هکتار راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: با هدف راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان اردبیل 10 هکتار زمین برای عملیاتی شدن این پروژه پیش‌بینی شده که تحویل مسئولان ذی‌ربط می‌شود.

پارک علم و فناوری اردبیل در فضای 10 هکتار راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضائیل عزیزی ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره اختراعات شمال غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: نخبگان ما که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، صاحبان فهم، اهل وظیفه و عاملان پیشرفت کشور هستند از امید‌آفرینان جامعه ما به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه این قشر تلاشگر که یقیناً به سرنوشت کشور و مردم علاقه هستند وظیفه و رسالت سنگینی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: نخبه جامعه اسلامی باید متناسب با منظومه فرهنگی جامعه اسلامی حرکت کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل با تاکید به اینکه لازم است همه، نخبه‌پذیر و نخبه باور باشیم و مقدمات ارتقای ادبیات عمومی در این خصوص را فراهم کنیم، افزود: توفیق نخبگان، گام بلندی در راستای تحقق شعار ما می‌توانیم خواهد بود.

عزیزی تاکید کرد: در سند چشم‌انداز 20 ساله کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است دستیابی کشورمان به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه پیش‌بینی و هدف‌گذاری شده است.

این مسئول بیان داشت: تحول در پژوهش، دستیابی به جایگاه مناسب علمی، فناوری و ارتباط موثر بین مراکز دانش بنیان با بخش صنعت در سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل  یادآور شد: برای نیل به این مهم نیازمند تلاش جدی و برنامه‌ریزی شده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی و توان عمومی هستیم.

عزیزی با قدردانی از دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان در جشنواره اختراعات شمال غرب کشور کوهساران تصریح کرد: این جشنواره با حضور افراد حقیقی و حقوقی و ارائه 160 طرح در راستای بکارگیری یافته‌های پژوهشی و تجاری‌سازی اختراعات و ابتکارات مخترعان و نخبگان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود همچنین با اشاره به فعالیت مرکز رشد واحدهای فناوری در اردبیل از اختصاص 10 هکتار زمین برای راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان خبر داد.

انتهای پیام/62004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول