اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار بیان کرد

ایجاد زمینه برای بهره‌گیری مناسب از توان نخبگان

فرماندار بیجار با بیان اینکه استفاده از ایده و راهکارهای نخبگان در عرصه‌های مختلف مسیر توسعه و پیشرفت را هموار می‌کند، گفت: زمینه برای بهره‌گیری مناسب از توان نخبگان ایجاد شود.

ایجاد زمینه برای بهره‌گیری مناسب از توان نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر نشست‌های راهبردی بیجار اظهار کرد: این دفتر اتاق فکری است که با حضور نخبگان و اندیشمندان به دنبال رفع نقاط ضعف و توسعه در حوزه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این اتاق ایجاد بستری مناسب برای هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای علمی و قابل عملیاتی شدن در عرصه‌های مختلف در این شهرستان است.

فرماندار بیجار نگاه علمی به مقوله پیشرفت را ضروری دانست و بیان کرد: باید با نگاه علمی و کارشناسانه در بخش اجرای شاخصه‌های مطلوب را در حوزه‌های مختلف ارتقا و بستر توسعه و پیشرفت را مهیا کرد.

کریمی با بیان اینکه افراد توانمند و نخبه‌ زیادی در این شهرستان وجود دارند، ابراز امیدواری کرد؛ دفتر نشست‌های راهبردی بیجار بتواند زمینه را برای حضور فعال و تاثیرگذار این افراد در حوزه‌های اجرایی شهرستان فراهم آورد.

وی بر برگزاری نشست‌ها و جلسات به صورت مرتب با حضور فعال اعضای این دفتر  تاکید کرد و بیان داشت: خروجی این نشست‌ها باید بستری برای بالا بردن جرأت و روحیه مضاعف کاری تولید‌ کنندگان در میدان کار و تلاش شود.

کریمی تصریح کرد: استفاده از روش‌های سنتی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای امروز باشد چرا که علم و خروجی آن می‌تواند بصورت منطقی بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را در موضوعات مختلف حل کند.

فرماندار بیجار بر ضرورت توجه مسئولان به بهره‌گیری از تجارب و تخصص کارشناسان خبره برای توسعه خدمات در این شهرستان تاکید کرد و گفت: استفاده از مشاوره و ایده کارشناسانه نخبگان می‌تواند زمینه را برای تحقق اهداف در حوزه‌های مختلف مدیریتی فراهم سازد.

وی خواستار ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت نخبگان، کارشناسان و افراد دارای فکر و ایده در تصمیم‌گیری‌ها شد و ابراز امیدواری کرد راه‌اندازی این دفتر بتواند بستری مناسب در ترغیب و ورود بیش از پیش این افراد باشد.

فرماندار بیجار در ادامه از مردم بیجار نیز به عنوان مردمانی ولایت‌مدار و همیشه در عرصه نام برد و گفت: خدمت به مردم شهید پرور و ولایت‌مدار این شهرستان توفیق الهی برای تمام مسئولین است.

کریمی افزود: اقدامات و حرکت‌های توسعه‌ای بسیاری خوبی در این شهرستان از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز صورت گرفته که قابل مقایسه با سال‌های قبل از آن نیست.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب در بحث توسعه و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم با عنایت ویژه دولت‌مردان و تلاش مسئولان طی سال‌های اخیر با جدیت خاصی دنبال و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/79002/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول