اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

رفتار سیاسی نخبگان در انتخابات 92 بر اساس عقلانیت بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: رفتار سیاسی نخبگان در انتخابات 92 بر اساس عقلانیت بود.

رفتار سیاسی نخبگان در انتخابات 92 بر اساس عقلانیت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آمل با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم بیان داشت: در ارزیابی عملکرد هشت ساله دولت دهم دچار عرضه گلستان بینی و ویرانه‌بینی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا این عارضه از جامعه ما رخت بربندد، اظهار داشت: همچنان که رهبری فرمودند حجم کار بالا و در دست گرفتن شعارهای انقلاب از جمله رویکردهای مثبت دولت نهم و دهم بوده است.

ابراهیمی تاکید داشت: در ارزیابی عملکرد دولت نقاط ضعف و قوت دارد و هم باید نقاط ضعف و قوت را با هم ببینیم و نیز به گونه‌ای رفتار نکنیم که سیاه‌نمایی جلوه کند.

وی با اشاره به اینکه باید درک واقع‌بینانه‌ای از وضعیت موجود نهادینه کنیم، گفت: در برخی فضای رسانه‌ای و فرهنگی دچار بیماری بدی هستیم که در جامعه شیوع کرده است و آن این است که دچار گلستان‌بینی یا ویرانه‌بینی هستیم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه می‌ماند نظام جمهوری اسلامی است، تصریح داشت: باید برای صیانت از این نظام هرچه در طبق اخلاص داریم نمایان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ارکان‌هایی که می‌تواند به ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور کمک کند واقع‌بینی است، تاکید کرد: در این زمینه نخبگان و رسانه‌ها نقش اساسی دارند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در نظام سیاسی که در راس آن ولایت مطلقه فقیه باشد کارآمدی عناصر به خوبی تعریف و نهادینه شده است، تصریح داشت: ایران اسلامی در سه دهه گذشته با توانست به پشتوانه ولایت فقیه از گردنه‌های سخت عبور کند.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی به افراد منزوی و ضعیف اجازه بازگشت به عرصه سیاسی را نمی‌دهد، افزود: نظام به این افراد براساس عملکرد آنان در گذشته رای می‌دهد.

معاون استاندار مازندران در پایان تاکید کرد: رفتار سیاسی نخبگان در انتخابات 92 بر اساس عقلانیت بود و همین امر فضای آرامش را در جامعه ایجاد کرد.

 انتهای پیام/86011/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول