اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خواستار شد

پاسخگویی به دغدغه‌های نخبگان تاکستانی

فرماندار تاکستان با اشاره به اهمیت نخبگان یک جامعه، خواستار پاسخگویی به دغدغه‌های متعدد نخبگان در شهرستان تاکستان شد.

پاسخگویی به دغدغه‌های نخبگان تاکستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی اکبریان امروز در نشست نخبگان شهرستان تاکستان اظهار داشت: توانمندی و جهش بالای جامعه طی سال‌های اخیر نشانگر روحیه قوی و اراده منسجم نخبگان بوده است.

فرماندار تاکستان افزود: لازم است تا متولیان و مسئولان کشور نسبت به پیگیری امور مربوط به نخبگان کوشاتر بوده و رفع معضلات و دغدغه‌های دانشجویان و نخبگان را در صدر برنامه‌ها و کار‌ها قرار دهند.

وی با بیان اینکه نخبه به معنای برگزیده و انتخاب شده از بین افراد دیگر بوده و تاکنون تعاریف زیادی از نخبه و نخبگی شده است، اظهار داشت: به اعتقاد برخی دانش‌افزایی جزو خصوصیات نخبگی بوده و برخی دیگر نخبگی را شناسایی حرکت جهان تعریف کرده‌اند.

فرماندار تاکستان نقش نخبگان را مهم و سازنده دانست و افزود: تحقق مطالبات رهبری جزو رسالت‌های نخبگان بسیجی است چراکه رزمندگان پیشکسوت بسیجی در دو فصل بزرگ جهاد و شهادت در ایام جنگ تحمیلی با کار خویش دنیا را متحیر ساختند و این مهم امروز به عنوان یک الگوی مقاومتی در جهان اسلام شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه جوانان امروز مسیر فرهنگ و ایثار را طی می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ترویج اندیشه‌های غیر دینی بین جوانان آغاز کرد‌ه‌اند.

فرماندار تاکستان ابراز داشت: اتحاد و دغدغه کار و تلاش مهم‌ترین ابزار برای مقابله با طوفان تهاجم علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در این راستا نخبگان، چهره‌های مذهبی، دینی و قرآنی وظایف و رسالت‌های سنگینی را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: در همین راستا نهاد‌های مرتبط با امور نخبگان باید ضمن افزایش حمایت‌های خود از نخبگان زمینه را برای علاقه‌مندی و تمایل بیشتر آنان برای حضور در عرصه مهیا کرده و در این راستا گام بردارند.

مهدی طاهرخانی نیز در ادامه این مراسم پیرامون گسترش هیئت‌های ورزشی بسیج در شهرستان تاکستان اظهار داشت: شهرستان تاکستان در حال حاضر به صورت سازماندهی شده دارای 52 هیئت ورزشی برادران بوده که از این تعداد به طور جدی 32 هیئت مشغول فعالیت در این شهرستان هستند.

عضو بسیج جامعه ورزشکاران شهرستان تاکستان افزود: به طور کلی شهرستان تاکستان با پنج سالن ورزشی در مجموعه 15 خرداد و در بخش‌های تابع با شش سالن ورزشی فعالیت‌های ورزشی خود را تداوم می‌بخشد.

طاهرخانی افزود: در حال حاضر با توجه به تعدد ورزشکاران شهرستان و به تبع آن کمبود فضاهای ورزشی درخواست داریم تا مسئولان نسبت به رسیدگی و تکمیل سالن‌های سطح شهر و حل مشکل آن اقدام کرده تا جوانان بیشتری به ورزش پهلوانی تشویق شوند.

طاهرخانی به درخشش پهلوانان تاکستانی طی سالیان متمادی در عرصه‌های بین‌المللی و المپیکی اشاره کرد و از احسان لشگری، سهند الله‌وردی، سبحان طاهرخانی، علی و مجید رحمانی، احسان نوروزی و یاسر عمویی به عنوان افتخار‌آفرینان بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان یاد کرد.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول