اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی‌ کرمان:

شناسایی نخبگان هدف اصلی‌ ‌مسابقات ‌دوومیدانی قهرمانی استان است

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمان گفت: هدف اصلی از برگزاری ‌مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان شناسایی نخبگان و اطلاع از میزان آمادگی دوندگان بود‌.

شناسایی نخبگان هدف اصلی‌ ‌مسابقات ‌دوومیدانی قهرمانی استان است

غلامرضا میسرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان کرمان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان اظهار داشت:‌ هدف اصلی از برگزاری این مسابقات شناسایی نخبگان و اطلاع از میزان آمادگی دوندگان بود.

وی افزود: مسابقات دو‌ومیدانی قهرمانی استان کرمان در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست در گروه‌های سنی جوانان و بزرگسالان و مرحله دوم مسابقات در دهه اول مهره ماه سال جاری در گروه‌های سنی نوجوانان و نونهالان برگزار می‌شود.

میسرجانی با بیان اینکه‌ دوندگان هشت شهرستان از سراسر استان کرمان در این دوره از رقابت‌ها شرکت داشتند، عنوان کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان در گروه‌های سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت 60 دونده و در رشته‌های 110 متر با مانع، پرتاب وزنه، 100 متر، یک ‌هزار و 500 متر و پرش طول 400 متر، پرش ارتفاع دوی 5 هزار متر و 4 در 100 متر امدادی برگزار شد.

این مسئول در مورد سطح کیفی مسابقات گفت: مسابقات در مجموع برای ما راضی کننده نبود، اما با توجه به تعطیلی مسابقات طی چند ماهه گذشته و نبود مسابقه‌ای دوندگان توانایی خوبی از خود در این مسابقات نشان دادند، البته انتظار داشتیم تا ورزشکاران بیشتری از شهرستان‌ها در این مسابقه حضور یابند.

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمان تصریح کرد: برگزاری این دوره از مسابقات نتایج مطلوبی در افزایش سطح‌ کیفی دوومیدانی استان کرمان دارد، یکی از اثرات مثبت برگزاری این رقابت‌ها شناخت جایگاه ورزشکاران و همچنین آشنایی با مشکلات شهرستان‌ها از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها است.

وی ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم پس از برگزاری مجمع هیئت دوومیدانی نشستی با حضور ریاست هیئت‌ استان کرمان و نماینده‌های هیئت در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا برای رفع نقاط ضعف و کمبود‌ها در شهرستان‌ها اقدام کنیم.

میسرجانی با اشاره به اینکه گروه مهندسین دُرآب از آمادگی لازم‌ برای کمک به ورزش دو‌ومیدانی در شهرستان‌ها برخوردار است، ادامه داد: حضورم در کنار ورزشکاران این رشته از روی میل و رغبت است، ترجیح می‌دهم تا با حضور در ورزش نقش کوچکی در پیشرفت ورزش این استان داشته باشم.

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمان تصریح کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب‌تر و ایجاد برخی تغییرات ساختاری‌ بتوانیم در دوره بعدی مسابقات شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در مسابقات باشیم، ما از نتایج و رکوردهای امروز راضی نیستیم از دوندگان انتظار ثبت رکورد‌های بهتری داشتیم، اما می‌توان با برگزاری مسابقات این ضعف را پوشش داد.

این مسئول متذکر شد: اگر بتوانیم استعداد‌های موجود در دو‌ومیدانی استان کرمان را کشف کنیم، قطعا آینده این رشته در استان درخشان است، با توجه به ظرفیت ورزشکاران استان در مناطق جنوبی ‌می‌توان از دل این مناطق دوندگان با استعداد و توانمندی را کشف کنیم‌ تا این نخبگان آینده این رشته در استان کرمان را تضمین کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دوندگان استان کرمان توانسته در مسابقات فصل جدید دوومیدانی کشور راهی تیمی خارج از استان شود، اذعان داشت:‌ این کار شدنی است ‌و ما با برنامه‌ریزی و کشف نخبگان می‌توانیم آنها را رشد و پرورش داده و به خارج از استان صادر کنیم.

انتهای پیام/80011/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول