اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

باشگاه ورزشی نخبگان زیراب را‌ه‌اندازی شد

باشگاه ورزشی نخبگان زیراب با تعیین اعضای هیئت مدیره، راه‌اندازی شد.

باشگاه ورزشی نخبگان زیراب را‌ه‌اندازی شد

مدیر عامل باشگاه ورزشی نخبگان زیراب در حاشیه جلسه انتخابات تعیین هیئت مدیره باشگاه ورزشی نخبگان زیراب و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، گفت: بر طبق دستورالعمل هیئت فوتبال و برای حضور مدرسه فوتبال نخبگان شهر در مسابقات لیگ استان مازندران باید زیر مجموعه یک باشگاه ورزشی قرار گیرد.

حسین امیری با بیان اینکه حشمت امیرپور به عنوان مؤسس این باشگاه، پیگیری‌های قانونی را انجام داده است، افزود: فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و دینی در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دینی و فرهنگی باشگاه ورزشی نخبگان ارتقا می‌یابد، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های هیئت مدیره این باشگاه برای افزایش تجهیزات ورزشی و برنامه‌ریزی فنی و فرهنگی متمرکز  می‌شود.

امیری با اشاره به وجود چهار تیم ورزشی در رده‌های سنی 10، 12،11 و 13 باشگاه نخبگان زیراب، یادآوری کرد: بیش از 70 فوتبالیست در این باشگاه مشغول آموزش هستند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی نخبگان زیراب به فراخوان عمومی و استعدادیابی فوتبالیست‌های علاقمند این شهر اشاره و خاطر نشان کرد: تیم‌های فوتبال نخبگان زیراب در چهار رده سنی مسابقات فوتبال استان مازندران که در هفته‌های آینده برگزار می‌شوند، حضور  می‌یابند.

وی با تقدیر از خانواده‌های فوتبالیست‌های باشگاه نخبگان زیراب، هئیت فوتبال شهر زیراب و کسانی که در این باشگاه تلاش کرده‌اند، گفت: از توانمندی رده‌های سنی در مقاطع نوجوانان و جوانان استفاده می‌شود.

انتها ی پیام/860/ض5/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول