اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

پیشنهاد استفاده از نخبگان منطقه زاگرس را به رئیس‌جمهور می‌دهم/به فکر حذف یکدیگر نباشیم

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با داشتن ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی مستعد در این مناطق، پیشنهاد استفاده از نخبگان منطقه زاگرس را به رئیس‌جمهور می‌دهم.

پیشنهاد استفاده از نخبگان منطقه زاگرس را به رئیس‌جمهور می‌دهم/به فکر حذف یکدیگر نباشیم

غلامرضا تاجگردون در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مناطق زاگرس‌نشین به مانند همه جای ایران دارای نخبگانی است که می‌توانند به کشور در ابعاد مدیریتی کمک کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید وقتی اسمی از فرزندان شایسته زاگرس می‌شود تنها یک استان را در نظر بگیریم بلکه همه استان‌های زاگرس‌نشین مد نظر باشند که کهگیلویه و بویراحمد هم یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

نایب رئیس اول کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته هم نشست‌هایی با نخبگان استان خودمان در تهران داشته‌ایم که امیدوارم با تداوم آن‌ها بتوانیم نیروهای قوی و مدیر استان را هم به دولت برای همکاری معرفی کنیم.

تاجگردون با انتقاد از رویکردی که برخی از نیروها در گذشته داشته‌اند و با گلایه از برخی اقداماتی که تنها به ضرر استان بوده، تصریح کرد: برای نمونه وقتی یک نیرو را معرفی می‌کنیم نباید همان نیرو به جای معرفی افراد دیگر سعی در تخریب نیرویی داشته باشد که خودش را معرفی کرده است.

وی با ارائه مثالی روشن‌تر گفت: برای نمونه وقتی خود ما عده‌ای را معرفی می‌کردیم همان‌ها به جای این‌که از تاجگردون حمایت کنند تمام تلاش خود را مصروف حذف تاجگردون می‌کردند که واقعا در نوع خود کاری تعجب‌برانگیز در عرصه مدیریتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2571/س30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول