اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش خبر داد

افتتاح دهکده مقاومت قزوین با حضور سردار نقدی

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از افتتاح دهکده مقاومت این استان با حضور سردار نقدی خبر داد.

افتتاح دهکده مقاومت قزوین با حضور سردار نقدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش صبح امروز در جمع کارکنا‌ن سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که با حضور معاون بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به راهبرد امسال که از سوی مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان شده و اهمیت این موضوع اظهار داشت: در چند سال اخیر راهبردهای سال از سوی معظم‌‌له همواره با مضامینی همچون اقتصادی و جهاد مطرح شده که این مهم اهمیت کار جهادی و همچنین تحقق حماسه اقتصادی را مشخص می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبیین حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی بیان کرد: در راستای تبیین این مهم نشست‌های متفاوتی در بین مجامع، قشرها و همچنین سطح نواحی مختلف استان قزوین برپا شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه تصریح کرد: بی‌تردید تحقق حماسه سیاسی و شرکت کم‌نظیر مردم در انتخابات نیز نتیجه روشنگری سیاسی و بصیرت در جامعه است.

آبنوش یادآور شد: در بحث سازندگی در سطح این استان فعالیت‌های گسترده و منطقه‌ای صورت گرفته است به طوری که با فراخور هر منطقه فعالیت جهادی مختص آن منطقه صورت می‌گیرد، برای مثال در آب و هوای منطقه الموت فعالیت‌های جهادی و همچنین مباحث خوداشتغالی خاص آن منطقه و در آوج نیز کارهای جهادی خاص آن منطقه انجام می‌شود.

وی شناسایی آسیب‌ها را از مهم‌ترین محورهای رسیدن به راهبرد سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده عنوان کرد و افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی در بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی به اندیشه و بصیرت مردمی کمک بسیاری می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین سرکشی مستمر و مداوم از خانواده شهدا را در این استان کم‌نظیر دانست و تأکید کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و همچنین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرکشی از خانواده شهدا به صورت مستمر انجام می‌شود.

آبنوش فعالیت‌های درمانی و جهادی سپاه استان قزوین را کم‌نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه این استان در بخش درمان و همچنین برگزاری اردوهای جهادی به شاخص‌های مطلوبی دست یافته است که در راهیان نور نیز با استقبال قشرهای مختلف روبرو بوده است به طوری که اعزام‌های راهیان نور از استان قزوین بیش از میانگین کشوری است.

این مسئول از افتتاح دهکده مقاومت با حضور سردار نقدی خبر داد و تأکید کرد: برگزاری همایش‌های بصیرتی خانواده‌ها، برپایی محافل انس با قرآن و کسب عناوین کشوری در حوزه‌های فرهنگی، عقیدتی، ورزشی و قرآنی از دیگر افتخارات سپاه استان قزوین در سال‌های اخیر است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تلاش در راستای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه حماسه سیاسی و اقتصادی را با اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا تشکیل حلقه‌های صالحین به میزان بیش از سه برابر سهمیه استانی و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله محوری‌ترین برنامه‌ها است.

آبنوش در خصوص زیرساخت‌های شجره طیبه صالحین در این استان خاطرنشان کرد: ساخت چند 10 سوله ورزشی حلقه‌های صالحین نیز از دیگر اقداماتی است که در یک سال و نیم اخیر انقلابی را در استان قزوین به راه انداخته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین همچنین با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده برای راهیان نور این استان تأکید کرد: ساخت زائرسرای راهیان نور استان قزوین که در شهر خرمشهر نیز هم‌اکنون در حال ساخت و تجهیز است از دیگر فعالیت‌های محوری سپاه این استان در این حوزه می‌باشد.

آبنوش به تشکیل شوراهای امر به معروف و همچنین فعالیت‌های آن در سطح استان قزوین اشاره و بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول