اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه باغملک خبر داد

اجرای طرح نشاط و تعالی در ۴۵ پایگاه مقاومت بسیج باغملک

فرمانده سپاه باغملک از اجرای طرح نشاط و تعالی در ۴۵ پایگاه مقاومت در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نشاط و تعالی در ۴۵ پایگاه مقاومت بسیج باغملک

سید عبدالمطلب رحیمی‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: امسال طرح نشاط و تعالی در 45 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان باغملک اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در تابستان هر سال برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان طرح نشاط و تعالی در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

به گفته این مقام مسئول، طرح نشاط و تعالی به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان در شهرهای باغملک، قلعه تل، صیدون و میداود برگزار می‌شود.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های این طرح پرداخت و گفت: آموزش قرآن، کلاس‌های اخلاق، احکام، آموزش‌های هنری و صنایع دستی از جمله برنامه‌هایی که در طرح نشاط و تعالی تابستان 1392 در پایگاه‌های مقاومت شهرستان باغملک اجرا می‌شود.

رحیمی‌حسینی، اردوهای درون‌استانی و برون‌استانی را از دیگر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در شهرستان باغملک عنوان کرد و ابراز داشت: برای تابستان نوجوانان و جوانان منطقه برنامه‌های متنوع تفریحی، ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی، محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف باغملک را از دیگر برنامه‌های تابستان امسال برشمرد و تصریح کرد: این برنامه در قالب اردوهای جهادی در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه باغملک دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه تابستان امسال عنوان کرد و اظهار داشت: در این دیدار‌ها بسیجیان شهرستان علاوه بر دلجویی از خانواده‌های شهدا، با آرمان‌های بلند آن عزیزان نیز تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باغملک در پایان بیان کرد: طرح نشاط و تعالی از یکم تیرماه آغاز در پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/72010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول