اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

حضور دانشجویان بسیجی زنجانی در مسابقات رباتیک تبریز

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه زنجان در مسابقات رباتیک مسیریاب تبریز حضور دارند.

حضور دانشجویان بسیجی زنجانی در مسابقات رباتیک تبریز

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت دانشجویان بسیجی اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات رباتیک مختلفی برای دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات رباتیک مسیریاب ویژه در روزهای 20 و 21 شهریور ماه جاری در استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود، تصریح کرد: 10 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه زنجان در این مسابقات حضور دارند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: 5 نفر از دختران و پنج نفر از پسران دانشجوی بسیجی دانشگاه زنجان برای رقابت با دیگر دانشجویان کشورمان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسابقات رباتیک مسیریاب دیگری از پنجم تا هفتم مهر ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می‌شود، گفت: هفت نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه زنجان نیز برای رقابت به این مسابقات اعزام می‌شوند.

کاظمی خاطرنشان کرد: خواهران و برادران بسیجی در هسته رباتیک و بسیج دانشجویی در طول چند ماه گذشته فعالیت خود را برای حضور در مسابقات آغاز کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی استان زنجان برای نخستین در مسابقات رباتیک مسیریاب شرکت می‌کند، گفت: امید است دانشجویان با تکیه بر توانایی‌های خود در این مسابقات مقام خوبی را کسب کنند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به شرایط دانشجویان برای حضور در مسابقات رباتیک اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن حداقل توانایی، مهارت، آموزش و تجربه لازم از شرایط شرکت در این مسابقات است.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول