اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

دیدار هفتگی مسئولان سپاه با خانواده شهدای قزوین

معاون اجرایی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از دیدار هفتگی مسئولان سپاه استان قزوین با خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان به صورت مستمر خبر داد.

دیدار هفتگی مسئولان سپاه با خانواده شهدای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عباس برزگر عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهیدان «قاسم نوری، علیرضا نوری و هاشم محمودی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این سنت حسنه دیدار با خانواده شهدا و همچنین سرکشی از اوضاع آنها بیش از چهار سال است که به صورت مستمر از سوی شورای فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این دیدار با خانواده شهدا برکات زیادی در پی دارد، افزود: دیدار با خانواده شهدا در استان قزوین به صورت مستمر و در یک‌شنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

معاون اجرایی فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) بیان داشت: این برنامه از خانواده شهدای شهر قزوین و همچنین شهرهای همجوار در استان قزوین صورت می‌گیرد.

برزگر تصریح کرد: بی‌تردید دیدار با خانواده شهدا را می‌توان از چند جهت مورد ارزیابی قرار داد که برای همه مسئولان و اقشار مردم می‌تواند برکاتی را در پی داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: توفیق الهی که با توجه به این دیدارها نصیب انسان می‌شود به همراه بهره‌مندی خود افراد از شهدا از این توفیقات است.

معاون اجرایی فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) تأکید کرد: علاوه بر دیدار با خانواده شهدا، برنامه دیدار با شهدای زنده که همان پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس هستند نیز در این برنامه هفتگی پیگیری می‌شود.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین نیز در حاشیه این دیدار به خبرنگار فارس در قزوین گفت: بی‌تردید انجام چنین برنامه‌هایی می‌تواند در برابر هجمه جنگ نرم دشمن مؤثر واقع شود.

محرمعلی والدی بیان داشت: شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و بنا به دستور مقام معظم رهبری همه مسئولان وظیفه دارند تا در این راستا و ارج نهادن مقام شامخ شهدا و رزمندگان تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: ناحیه امام سجاد (ع) قزوین نیز در این راستا با جدیت گام برداشته و تمام توان خودش را مانند دیگر عرصه‌ها در این حوزه نیز به کار خواهد بست.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان، پاسداران و همچنین سربازان این ناحیه زنده نگه داشتن یاد شهدا را همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، کم‌تر از شهادت نمی‌دانند.

یادآور می‌شود شهدای ذکر شده از یادگاران روستای حمیدآباد قزوین هستند که سه شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول