اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان هیرمند

سپاه و بسیج بازوی مقتدر ولایت فقیه در راستای تقابل با تحریم‌ها هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان هیرمند گفت: سپاه و بسیج بازوی مقتدر ولایت فقیه در راستای تقابل با تحریم‌ها هستند.

سپاه و بسیج بازوی مقتدر ولایت فقیه در راستای تقابل با تحریم‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، حجت الاسلام حمید نمازی در نشست عاشقان ولایت با حضور بسیجیان، اعضای حلقه‌های شجره طیبه صالحین و اقشار مختلف مردم اظهار داشت: سپاه و بسیج به‌عنوان بازوی مقتدر ولایت فقیه در راستای تقابل با تحریم‌های اقتصادی دشمنان هستند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج وظیفه شرعی و قانونی دارد تا با ورود به این عرصه، ابزار اشتغالزایی برای نسل جوان به ویژه بسیجیان را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان هیرمند اضافه کرد: تربیت نیروهای بسیجی در راستای تعمیق ارزش‌ها و اصول نظام اسلامی و اجرای فرمایشات رهبری در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز در این مراسم اظهار داشت: در طول سی سال گذشته دشمن تهدیدها و تحریم های مختلفی بر روی ایران اجرا کرده است که هر یک پس از دیگری ناکام مانده است؛ تحریم سیاسی را از همان اوایل تشکیل انقلاب آغاز کرد و نتیجه نگرفت؛ تهدید نظامی اش 8 سال طول کشید و شکست خورد.

عیسی نکویی با اشاره به دشمنی آشکار آمریکا با ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها بیان کرد: با توجه به عمق این خصومت‌ها جای تأسف است که هنوز عده‌ای غافل و منحرف آمریکا را دشمنی ساختگی می‌دانند.

وی اذعان داشت: البته در مسئله اقتصاد مقاومتی، هم دولتمردان مسئول هستند و هم مردم. دولتمردان وظیفه دارند از سرمایه گذار داخلی حمایت کنند و تسهیلات لازم برای تولید ملی را برای او فراهم آورند، از ورود کالای وارداتی نیز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول