اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درمانگاه شهر جعفریه قم به سپاه قم واگذار شد

درمانگاه شهر جعفریه قم به معاونت بهداشت و درمان سپاه علی بن ابیطالب(ع) واگذار شد.

درمانگاه شهر جعفریه قم به سپاه قم واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، طی مراسمی که با حضور سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم، توحید‌نیا، معاون تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام دهقانی امام جمعه جعفریه، قره‌باغی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، درمانگاه کریمه اهل بیت (ع) شهر جعفریه که زیر نظر آستان مقدس حضرت معصومه(س) فعالیت می‌کرد؛ بر اساس توافق نامه‌ای به معاونت بهداشت و درمان سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) واگذار می‌شود.

در این مراسم محمد‌رضا توحیدی معاون تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با عنایتی که آستان حضرت معصومه(س) نسبت به شهر و مردم عزیز جعفریه داشته و این مردم نیز از گذشته عنایت ویژه‌ای نسبت به اهل بیت (ع) دارند و موقوفات بسیار زیادی از آستان مقدس در این منطقه است این درمانگاه احداث و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و بعد از هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان و اعلام آمادگی سپاه برای اداره این مجموعه و نظر به اینکه سپاه در مناطق محروم منشاء خیرات و برکات زیادی است و در زمینه درمانی هم تجربیات بسیار خوبی دارد این درمانگاه به سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) واگذار می‌شود.

در ادامه سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اقدامات سپاه در زمینه بهداشت و درمان گفت: تمام تلاش پاسداران این است که نام خدمتگزار بر پیشانی آن‌ها حک شود تا بتوانند خادم مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان شما در سپاه با گام‌های خالصانه‌ای که برداشتند توانستند در بسیاری از عرصه‌ها خدمتگزار بودن خود را به انقلاب و ملت ایران اثبات کنند و به همین علت خدمات این عزیزان ماندگار شده است.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به دلیل واگذاری این درمانگاه به سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: کار خوبی انجام شده است چرا که طی هفته‌های گذشته مراجعات زیادی از سوی مردم منطقه به بنده شد که نگران تعطیلی این مرکز بودند.

وی گفت: با توجه به عملکرد موفق سپاه علی بن ابیطالب(ع) در زمینه بهداشت و درمان و نیروهای متخصص و دلسوزی که دارد ان شاءالله دغدغه مردم جعفر آباد و شهر جعفریه کم بشود چرا که جمعیت زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند و این مسیر، مسیر پر ترددی است.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول