اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

50 برنامه مختلف در طول هفته بسیج اصناف برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: 50 برنامه مختلف از سوی حوزه بسیج و با همکاری اتحادیه در طول هفته بسیج اصناف برگزار می‌شود.

50 برنامه مختلف در طول هفته بسیج اصناف برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا حیدری ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازار و اصناف از دیرباز همپای روحانیون به عنوان پناهگاه مردم است به طوری که می‌توان آن را بعد از مساجد به عنوان پایگاه محکم مذهبی و عقیدتی مردم نام برد.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازار از قیام مشروطه تا ملی شدن صنعت نفت همپای توده مردم و روحانیت بوده است، افزود: اصناف خدمات ارزشمندی به قیام‌های مردمی و عدالت‌خواهانه ارائه کرده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان تصریح کرد: اصناف و بازاریان همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تبدیل به یکی از ارکان مهم شکل‌گیری انقلاب شدند.

حیدری به فرمایش امام خمینی (ره) درباره اهمیت بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اصناف بازوان ستبر نهضت هستند.

وی ادامه داد: بسیج اصناف هزاران شهید دلاوری همچون لاجوردی، مهدی عراقی، سید علی اندرزگو را تقدیم کشورمان کرده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان یادآور شد: بازار و اصناف استان زنجان همانند بازاریان کشورمان از بدو شکل‌گیری انقلاب پا به پای امت حزب‌الله در اکثر مواقع پیشاپیش مردم در صحنه حضور داشتند.

وی ادامه داد: بازار و اصناف از پخش اعلامیه گرفته تا تحصن و تعطیلی بازار به هر نحو ممکن نقش اساسی خود را ایفا کرده است.

حیدری با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج اصناف با حماسه‌های بی‌بدیل خود بیش از 150 شهید را به یادگار گذاشته است، گفت: همچنین اصناف استان زنجان رتبه نخست کمک‌رسانی به جبهه‌ها را که از بارزترین جلوه‌های ایثار قشر بازار است، کسب کرده است.

وی در ادامه به برنامه‌های بسیج اصناف در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: اصناف و بازاریان در نماز عبادی، سیاسی جمعه حضور پر شور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان اضافه کرد: همچنین از کاسبانی که در انجام فریضه نماز جماعت حضور مستمری دارند و مغازه‌های خود را به هنگام نماز تعطیل می‌کنند توسط ائمه جمعه شهرستان‌ها تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در طول هفته بسیج اصناف با ائمه‌های جمعه شهرستان‌ها دیدار می کنند، گفت: یادواره شهدای بسیج اصناف و بازاریان در شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه ایستگاه‌های صلواتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌ها در بازار و مراکز اقتصادی در طول هفته بسیج اصناف برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در مرکز استان در روز جمعه در مصلی خاتم‌الانبیاء توسط بسیجیان مجمع امور صنفی زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 50 برنامه مختلف از سوی حوزه بسیج و با همکاری اتحادیه در طول هفته بسیج اصناف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول