اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار دشتستان:

بسیج و سپاه در مقابله با جنگ نرم پیشتاز هستند

معاون سیاسی فرماندار دشتستان گفت: بسیج و سپاه در مقابله با جنگ نرم پیشتاز هستند.

بسیج و سپاه در مقابله با جنگ نرم پیشتاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان اظهار داشت: موفقیت‌های امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و باید یاد و خاطره دوران حماسه و ایثار را گرامی بداریم.

وی افزود: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی تلاش کرده‌اند و امروز نیز در جنگ نرم پیشتاز هستند.

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان با اشاره به اینکه تمام ادارات و نهادها برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به بهترین نحو اجرا خواهند کرد یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی ایران انقلاب‌های زیادی به وقوع پیوست ولی هیچ وقت قابل مقایسه با این انقلاب نبوده‌اند، زیرا آنچه باعث قوام این انقلاب شد و دشمنان از آن هراس دارند، وجود رهبری مدیر و با بصیرت و وحدت و همت مردم بود که باعث شد که نقشه‌های دشمن خنثی شود.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان نیز در این جلسه با برشمردن برنامه‌های ویژه گرامیداشت این هفته گفت: در هفته دفاع مقدس امسال، برنامه‌های متنوعی توسط این حوزه برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها رژه نیروهای نظامی و انتظامی در روز سی و یکم شهریور است که این حوزه همانند سال‌های گذشته با شکوه هرچه تمام‌تر در این مراسم شرکت می‌کند.

سید ایوب موسوی تصریح کرد: بنرهای مربوط به گروهان‌های رژه‌رونده باید به صورت متمرکز و هر گروهان نیز باید مزین به اسم یک شهید باشد تا بتوان هرچه باشکوه‌تر در این مراسم شرکت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای بسیج، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های فرماندهان سابق پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است که باید به صورت منظم و سازمان یافته انجام گیرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول