اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

اعزام 50 دانشجوی بسیجی به روستاهای ایجرود استان زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: 50 نفر از دانشجویان دختر برای ارائه خدمات مختلف فرهنگی به روستاهای حلب شهرستان ایجرود اعزام شدند.

اعزام 50 دانشجوی بسیجی به روستاهای ایجرود استان زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری برنامه‌های مختلف اردوهای جهادی دانشگاه‌های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی در طول تابستان برای ارائه خدمات مختلف به روستاهای محروم و فاقد امکانات استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سایت بسیج دانشجویی استان زنجان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آخرین اخبار مربوط به اردوهای جهادی را از طریق سایت www.bso.ir مشاهده کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه 50 نفر از خواهران بسیجی به روستاهای حلب شهرستان ایجرود اعزام شده‌اند، گفت: این دانشجویان برای ارائه خدمات فرهنگی به روستاییان در این منطقه مستقر هستند.

وی ادامه داد: آموزش نماز و احکام، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان، برگزاری نماز جماعت و فضاسازی فرهنگی مناسب برای روستاییان از دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی است.

بابایی با تاکید بر اینکه 20 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان زنجان به یکی از روستاهای شهرستان سلطانیه اعزام شده‌اند، اظهار کرد: ساخت غسالخانه از برنامه‌های دانشجویان در این روستا است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی علاوه بر کارهای عمرانی به فعالیت‌های فرهنگی نیز می‌پردازند، گفت: دانشجویان تا زمان اتمام ساخت غسالخانه در این روستا مستقر هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به فعالیت‌های بهداشتی دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: آموزش بهداشت فردی، کلر‌زنی، خدمات پرستاری و مامایی توسط دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی جزو فعالیت‌های دانشجویان است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی تا پایان شهریورماه جاری برای ارائه خدمات مختلف به روستاهای استان زنجان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول