اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری آزمون در سپاه کربلا

پاسداران سپاه کربلا در تأثیر گفتمان تحول مورد سنجش قرار گرفتند

مسئول هماهنگ کننده و اجرایی سپاه کربلا گفت: با برگزاری آزمون در سپاه کربلا، پاسداران مازندرانی در تأثیر گفتمان تحول و تعالی مورد سنجش قرار گرفتند.

پاسداران سپاه کربلا در تأثیر گفتمان تحول مورد سنجش قرار گرفتند

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، علی تقی‌پور گفت: آزمون گفتمان تحول و تعالی پاسداران سپاه کربلا در محل حسینیه عاشقان ولایت در ساری برگزار شد.

 وی با اشاره به اقدامات به عمل آمده در سپاه کربلا و برگزاری جلسات هماهنگی آزمون و ابلاغ به یگان‌ها و نواحی، معاونت‌ها و سازمان‌های اقشاری و متخصصین بسیج در اعزام به موقع و متمرکز افراد منتخب به ستاد سپاه کربلا، برگزاری جلسات متعدد با طیف‌های درجات مختلف و سنوات خدمتی پایوران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول و تعالی سپاه و اقدامات لازم از زمان دستورالعمل ابلاغی سال 88 از سوی رده‌ها به منظور بررسی نگرش پاسداران برای سنجش میزان تأثیر گفتمان تعالی و تعالی سپاه، ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون و تکمیل پرسش‌نامه از سوی پاسداران کردیم.

 وی ادامه داد: به همین منظور برابر جدول زمان‌بندی شده در 22 مرداد ماه، پاسداران سپاه کربلا با حضور علی‌اکبر اسماعیلی نماینده اعزامی ستاد کل سپاه در آزمون تأثیر گفتمان تحول و تعالی شرکت کردند و به سئوالات مطرح شده پاسخ داده تا در آینده نزدیک در چگونگی دوره‌های گفتمان تحول، تعالی و تاثیرات آن در سپاه مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول