اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین عنوان کرد

بازوی توانمند کشاورزی با نقش‌آفرینی شرکت‌های تعاونی روستایی قزوین

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین گفت: شرکت‌های تعاونی روستایی با بهره‌گیری از مشارکت گسترده بهره‌برداران می‌‌تواند به عنوان بازوی توانمند بخش کشاورزی کشور نقش‌آفرینی کنند.

بازوی توانمند کشاورزی با نقش‌آفرینی شرکت‌های تعاونی روستایی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین صبح امروز در تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین با اشاره به اهمیت تعاونی‌های روستایی اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی با جلب اعتماد اعضا و بهره‌گیری از مشارکت گسترده بهره‌برداران می‌‌تواند به عنوان بازوی توانمند بخش کشاورزی کشور نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: خدمات‌رسانی برتر، نوین و کیفی، نهادینه‌سازی فرهنگ تعاون و تقویت همه جانبه تشکل‌های کشاورزی و نظارت و حمایت بر تشکل‌ها از جمله وظایف این سازمان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین در ادامه سخنانش به موضوع معرفی رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین پرداخت و تأکید کرد: این تغییر و تحول‌ها با توجه به سیاست‌های سازمان تعاون روستایی در راستای خدمات‌رسانی و حفظ شکل سازمانی در استفاده از ظرفیت‌های افراد انجام می‌شود.

سیداسماعیل آقاجان تبار رئیس سابق اداره تعاون شهرستان قزوین نیز بیان کرد: اینکه سمت‌ها و پست‌ها تغییر یابد تفاوت چندانی در اصل ترقی و پیشرفت شبکه تعاونی‌‌ها ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا باید تمام همکاران با اتحاد و همدلی سعی در شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های بخش تعاون در تمام مجموعه کنند.

همچنین حسن حامدی قاضی به عنوان رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین در سخنانی به برنامه کاری خود اشاره کرد و گفت: پیگیری خرید و فروش توافقی محصولات کشاورزی، اجرای طرح آسیب‌شناسی در تعاونی‌ها، فعال کردن شرکت‌های غیرفعال، تجهیز فروشگاه‌های مصرف و مکانیزه کردن آن‌ها، مستندسازی اموال و دارایی‌ها و ایجاد هماهنگی و تعامل بین شرکت‌ها و اتحادیه از جمله مواردی است که در دستور کار قرار می‌گیرد.

در پایان این مراسم حکم‌ها از سوی حجت‌الاسلام معقول نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان قزوین قرائت شد.

گفتنی است، طی حکم جداگانه‌ای سید اسماعیل آقاجان تبار به سمت رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی سازمان تعاون روستایی استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول