اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقاء سطح مهارت انجام گرفت

ارائه آموزش‎های مهارتی برای 300 نفر از کارگران و تعاونگران گرگان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 300 نفر از کارگران و تعاونگران این شهرستان از آموزش مهارت‎های زندگی برخوردار شدند.

ارائه آموزش‎های مهارتی برای 300 نفر از کارگران و تعاونگران گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موسی بی‎باک بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی مهارت‎های زندگی که در سالن اجتماعات انتقال خون استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش مهمترین رکن پیشگیری، ارتقاء سطح مهارت و کاهش آسیب‎های اجتماعی به شمار می‎رود.

وی مهارت‎افزایی افراد را در کارآمدی آنان بسیار موثر و اثرگذار خواند و تصریح کرد: از طریق آموزش می‎توان به اهداف بلندمدت در کوتاهترین زمان دست پیدا کرد.

پرورش توانایی افراد به سلامت فردی، شغلی و اجتماعی آنها کمک می‎کند

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گرگان با بیان اینکه برگزاری کارگاه‎های آموزشی به ارتقاء فرهنگ خودآگاهی و افزایش مهارت کارگران و تعاونگران کمک می‎کند، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‎های زندگی این امکان را به فرد می‎دهد تا قابلیت‎های درونی به منصه ظهور و بروز برسد و این استعدادها را در راه درست و بهینه به کار گیرد.

بی‎باک با تاکید بر اینکه افراد با بهره‎گیری از آموزش‎های علمی و اصولی، نقش خود را به خوبی اثبات می‎کنند، ابراز داشت: تجربه نشان داده که با تمرین و پرورش توانایی‎ها می‎توان به سلامت فردی، شغلی و اجتماعی افراد کمک کرد.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزش مهارت‎های زندگی در سه بخش «مدیریت استرس»، «مهارت حل مسئله» و «کنترل خشم» پیش‎بینی شده است، یادآور شد: آموختن مهارت‎های زندگی به تغییر نگرش افراد در راستای مطلوب کمک کرده تا شیوه درست را در زندگی به کار ببندند و از طریق تمرین و ممارست با مهارت‎های محوری زندگی بهتر آشنا شوند.

استقبال کارگران و تعاونگران از کارگاه‎های مهارت زندگی در گرگان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گرگان با اشاره به اینکه تاکنون کارگاه‎های مهارت زندگی از سوی کارگران و تعاونگران مورد استقبال خوبی قرار گرفته است، اظهار داشت: شناخت نقاط ضعف و قوت درونی سبب می‎شود تا افراد باب تازه‎ای برای زندگی خوب و موفق به روی خود بگشایند.

در این دوره از کارگاه مهارت‎های زندگی بیش از یکصد نفر از کارگران و تعاونگران شهرستان گرگان آموزش‎های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/83001/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول