اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش جان برکفان نیروی انتظامی کرمان صورت گرفت

انهدام کاروان کهنه‌کار قاچاق ‌‌در عمق کویر با هلاکت 4 شرور‌/ کشف 1200 کیلوگرم مواد مخدر‌

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کاروان کهنه‌کار قاچاق مواد مخدر با تلاش جان برکفان نیروی انتظامی کرمان در عمق کویر منهدم شد.

انهدام کاروان کهنه‌کار قاچاق ‌‌در عمق کویر با هلاکت 4 شرور‌/ کشف 1200 کیلوگرم مواد مخدر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان ظهر امروز در حاشیه بازدید از محموله کشف شده از اشرار مسلح در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات غرورآفرین رزمندگان قرارگاه عملیات رزم و یگان‌های تکاوری 141 و 145 فرماندهی انتظامی استان کرمان طی روز چهارشنبه 23 مرداد ماه منجر به کشف یک هزار و 200 کیلوگرم موادمخدر و انواع سلاح شد.

وی عنوان کرد: با هدایت و پشتیبانی تیم‌های پروازی هواناجا علیه اشرار و قاچاقچیان و سوداگران مرگ در کویر لوت علاوه بر انهدام یک دستگاه خودروی لندکروزر چهار نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک هزار و 40 کیلوگرم تریاک، 163 کیلوگرم مرفین، یک قبضه تیربار گرینف، 27 موشک آرپی‌جی و 32 خرج مربوطه، 2 هزار و 570 عدد انواع فشنگ جنگی، یک دستگاه بیسیم ارتباطی و مقداری وسایل و تجهیزات در این عملیات خبر داد.

چناریان ابراز داشت: عملیات مذکور در راستای اقدامات مقابله‌ای پلیس با قاچاق مواد مخدر و با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تعقیب و مراقبت طی 72 ساعت در کویر لوت و در گرمای بالای 55 درجه انجام شد.

وی اذعان داشت: تجهیزات مربوط به این کاروان نشان می‌دهد که کاروانی قدیمی بوده و قصد درگیری مسلحانه داشته است.

این فرمانده ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی تجربه و اشراف اطلاعاتی خوبی بر عمق کویر و محل عبور کاروان‌های مواد مخدر دارند و طی سال جاری هشت مورد درگیری مسلحانه در عمق کویر انجام شده که همگی موفقیت‌آمیز بوده است.

چناریان ابراز داشت: قاچاقچیان این را بدانند که ماموران نیروی انتظامی در تمام نقاط حضور دارند و کویر و مناطق خالی از سکنه دیگر محل جولانگاه آنها نیست و ما توان رزم و عملیات خوبی داریم.

وی افزود: مردم باید مطلع باشند که مافیای مواد مخدر و دشمن دست‌بردار نیست و در حال عبور و مرور برای قاچاق مواد مخدر هستند و مردم باید با هوشیاری و مراقبت اقدامات این مافیا را ناکام بگذارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی سال جاری 26 تن و 700 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس در استان کرمان کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه 29 درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/80019/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول