اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهار ماه نخست سال‌ جاری صورت گرفت

کشف 360 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 360 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه نخست سال‌ جاری از مرزهای این استان خبر داد.

کشف 360 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

شهرام عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کشف و ضبط انواع مواد مخدر یکی دیگر از اقدامات ماموران مرزبانی این استان قلمداد می‌شود.

وی افزود: در چهار ماه نخست سال‌ جاری حجم قابل توجهی مواد مخدر اعم از مرفین، هروئین، حشیش و تریاک قاچاق ماموران مرزبانی کشف و ضبط کرده‌اند، که در مجموع حدود 360 کیلوگرم بود، بخش عمده‌ای از این مواد را مرفین و هروئین تشکیل می‌دهد.

وی به دستگیری دو نفر در این ارتباط اشاره کرد و بیان داشت: این دو نفر توسط ماموران مرزبانی دستگیر شده و برای تشکیل پرونده و رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی استان تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی به کشف حجم قابل توجهی انواع قرص پیش‌سازه مواد مخدر هنگام ورود به کشور اشاره کرد و بیان داشت: مواد مخدر ابزار دشمنان برای استحاله فرهنگی و جنگ نرم است، که ملت ما به ویژه جوانان باید مقابل این تهدید خانمان‌سوز با هوشیاری عمل کنند.

عباسی مرزبانی را مجموعه‌ای متشکل از انسان‌های فداکار، مومن و متعهد به نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست، و اظهار داشت: در دشوارترین موقعیت و بدترین شرایط جوی نیروهای مرزبانی میدان را خالی نکرده‌اند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول