اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق:

‌‌پلیس راه‌آهن ‌از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کند

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: همه ما در مقابل آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مسئول هستیم و باید برای کاهش و مقابله با آن در حوزه کاری خود تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

‌‌پلیس راه‌آهن ‌از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب شرق، سید مصطفی داوودی در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در زاهدان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان و قرار گرفتن در شاهراه ترانزیتی کشور یکی از مبادی مهم ورود مواد مخدر بوده به طوری که همواره بیشترین کشفیات مواد مخدر در مقایسه با سایر استان‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل راه آهن جنوب شرق افزود: ‌پلیس راه آهن و کارکنان این اداره کل باید آگاهی کامل نسبت به پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های اجتماعی تهدید کننده نسل نوجوان و جوان جامعه است.

داوودی بیان کرد: همه ما در مقابل آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مسئول هستیم و باید برای کاهش و مقابله با آن در حوزه کاری خود تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

هاشم هاشم‌زاده، کارشناس آموزش مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه به تشریح آثار منفی اجتماعی، جسمی و شیوع بیماری های خطرناک ایدز و هپاتیت پرداخت و از مسئولان مراکز فرهنگی، مساجد خواست: در این زمینه به مردم آگاهی های لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/75004/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول