اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد

افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در چهار ماهه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر 30 درصد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در لرستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد قنبری ‌عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه پلیس در لرستان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: ما هیچ چیز پنهانی از خبرنگاران نداریم و ارتباط ما با خبرنگاران شفاف است.

 وی یادآور شد: با تلاش همه نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی و اطلاع‌رسانی به موقع خبرنگاران در چهار ماهه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر 30 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه لرستان یکی از استان‌های امن کشور است، گفت: رسانه‌ها نقش موثری در افزایش احساس امنیت در این استان دارند.

وی با بیان اینکه احساس امنیت به معنی آنچه که مردم از وضعیت امنیتی یک منطقه احساس می‌کنند است، افزود: به طور حتم موضوع احساس امنیت از موضوع امنیت بسیار مهم‌تر است و در این زمینه باید رسانه‌ها، پلیس، دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و ... در لرستان اقدامات لازم را برای افزایش احساس امنیت در استان انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه افزایش احساس امنیت منجر به افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان نیز خواهد شد، افزود: در این راستا رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات پلیس به مردم در افزایش احساس امنیت نقش مهم و موثری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه مردم نیاز دارند، اقداماتی که پلیس برای تامین امنیت آنها انجام می‌دهد را بدانند و درک کنند، افزود: زمانی این درک به وجود می‌آید که به مطالبات مردم در این زمینه پاسخ مثبت دهیم.

وی در پایان از تلاش رسانه‌های لرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول