اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کشف 895 کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 895 کیلوگرم انواع مواد مخدر فقط با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کشف شده است.

کشف 895 کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال یکی از کارهای شاخص پلیس آذربایجان غربی تامین نظم انتخابات با به‌کارگیری 18 هزار نفر پلیس بود.

وی افزود: به دلیل اینکه قانون‌مداری در جامعه شیوع پیدا کرده و با افزایش سطح قانون‌مداری حتی یک مورد مشکل انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم.

شرفی خاطرنشان کرد: تامین امنیت تعطیلات نوروزی یکی از کارهای مطلوبی که امسال انجام شد و پلیس با به‌کارگیری 12 هزار نفر نیرو برای طرح نوروزی و استقرار 24 دستگاه کانکس در مکان‌های مختلف سبب شد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع شش درصد کاهش جرائم داشتیم.

وی ادامه داد: در خصوص سرقت بانک، آدم‌ربایی، سرقت مراکز تجاری، سرقت طلا فروشی و راهزنی در استان آذربایجان غربی صد در صد کاهش داشتیم یعنی وقوعی در این زمینه‌ها صورت نگرفته است و 51 درصد افزایش نیز در سارقانی که می‌خواستند مرتکب سرقت شوند داشتیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تصریح کرد: این طرح را 32 مورد در چهار ماه با رویکرد برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرا شد.

وی اضافه کرد: 895 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشفیات داشتیم و در این زمینه سه نفر قاچاقچی و 400 نفر توزیع‌کننده دستگیر شده و 16 مکان غیر مجاز نیز پلمپ شد.

شرفی اذعان کرد: طرح شناسایی مکان‌های آلوده و تجمع معتادان اجرا شده که 30 مورد این طرح اجرا شده و منجر شد 985 نفر معتاد در چهار ماه سال جاری جمع‌آوری شده و به کمپ‌های ترک اعتیاد و یا کاهش آسیب ماده 16 با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر برای بازپروری و درمان هدایت شوند.

انتهای پیام/61005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول