اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران مرزبانی رخ داد

کشف 38 کیلوگرم مواد مخدر در منطقه مرزی گرمی

با تلاش مأموران مرزبانی شهرستان گرمی 38 کیلوگرم مواد مخدر در منطقه مرزی گرمی کشف و ضبط شد.

کشف 38 کیلوگرم مواد مخدر در منطقه مرزی گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران غیور مرزبانی شهرستان گرمی در 24 ساعت گذشته موفق شدند با کار اطلاعاتی، پیگیری‌های مستمر و کسب اخبار از مرزنشینان باندی را به دام بیندازند که قصد ترانزیت 38 کیلوگرم مواد مخدر در مناطق مرزی را داشتند.

علی اسماعیلی با یادآوری اینکه این باند تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام به حمل 38 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک می‌کردند که با تلاش مأموران سرکرده این باند دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سایر عوامل نیز در دست اقدام می‌باشد.

وی با بیان اینکه با شدت با عوامل سوداگرانه مبارزه کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای سودجو با انتقال مواد مخدر نسل آینده ما را تباه کنند، تصریح کرد: ما معتقدیم برای ریشه‌کنی عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر و باندهای قاچاق باید در نهایت سختگیری عمل کرده و با در نظر گرفتن عقوبتی سخت به تنبیه این افراد اقدام کرده تا الگویی برای دیگران باشد تا به چنین حرکت‌هایی دست نزنند.

افزایش 26 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز خاطر نشان کرد: در چهار ماهه امسال 26 درصد کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل افزایش یافته است.

سردار ابراهیم کریم‌خانی اضافه کرد: با شدتی که در مبارزه با مواد مخدر داشتیم و سختگیری‌های دستگاه قضایی به نظر می‌رسد راه ورود مواد مخدر تا حدود زیادی مسدود شده است.

وی در ادامه سخنان خود از کاهش شش درصدی وقوع سرقت و افزایش 76 درصدی تلاش‌ها برای کشف علل سرقت خبر داد و بیان کرد: ما موفق شدیم 42 نفر اتباع آذری را که در توزیع مشروبات الکلی و ترویج فساد اخلاقی دست داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع دهیم.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول