اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مواد مخدر‌ اصلی‌ترین آبشخور مفاسد اجتماعی در جامعه است‌

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، مواد مخدر را اصلی‌ترین آبشخور مفاسد اجتماعی در جامعه دانست و گفت: جای تاسف است که آسیب‌های ناشی از شیوع مواد مخدر سالانه صدمات بسیار سنگینی به کشور وارد می‌کند.

مواد مخدر‌ اصلی‌ترین آبشخور مفاسد اجتماعی در جامعه است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی در نشست کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان، گفت: اعتیاد و قاچاق مواد مخدر زلزله بنیان‌کن خانواده‌هاست که از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و معنوی نه تنها خود معتاد بلکه اعضای خانواده را دچار مشکلات عدیده می‌کند.

وی با بیان اینکه در بحث آسیب‌ها و امنیت اجتماعی باید شاخص‌ها به درستی مشخص و سپس مشکلات احصاء شود، بر استفاده از ظرفیت‌های نرم و سخت جامعه برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برای مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی اعم از مواد مخدر، شیوع رفتارهای غیراخلاقی، بدحجابی، بیکاری و اختلافات خانوادگی باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد تا بر اساس آن نوع مقابله با آنها نیز تعریف شود.

نصرتی با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش محوری در برخورد با عوامل ناهنجاری‌های اجتماعی دارد، گفت: انتظار می‌رود این نیرو بتواند چنین نقش مهمی را در عرصه‌های اجتماعی بیش از پیش ایفا کند.

انتهای پیام/60001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول