اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان مطرح کرد

درگیری شدید مرزبانی با قاچاقچیان در سیستا‌ن‌و‌بلوچستان / 460 کیلوگرم مواد مخدر ‌‌کشف ‌شد

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح در مرزهای جنوب شرق کشور میزان 460 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

درگیری شدید مرزبانی با قاچاقچیان در سیستا‌ن‌و‌بلوچستان / 460 کیلوگرم مواد مخدر ‌‌کشف ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، محمدملاشاهی اظهار داشت: مرزداران گردان عملیاتی سیرکان که با اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای ورود به داخل کشورمان مطلع شده بودند با آمادگی و تجهیزات کامل در منطقه شناسایی شده حضور یافته و به پوشش و واپایش نوار مرزی پرداختند.

وی ادامه داد: مرزداران در حین گشت زنی محل اختفای مواد مخدر دپو شده را کشف کرده که در پی آن قاچاقچیان مسلح اقدام به آتش به سوی مرزبانان کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پاسخ کوبنده مرزداران باعث عقب نشینی قاچاقچیان مسلح شد و متجاوزان با استفاده از کوهستانی و مرزی بودن منطقه به داخل کشور همسایه متواری شدند.

وی با بیان اینکه مرزداران در پاکسازی محل درگیری 460 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند، گفت: امروزه مرزهای سیستان و بلوچستان در عین پهناوری به گذرگاهی ناامن برای قاچاقچیان مسلح و متجاوزان مرزی تبدیل شده است.

انتهای پیام/75005/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول