اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

178 خبرنگار خراسان جنوبی تجلیل شدند

در مراسمی که برای گرامیداشت روز خبرنگار در خراسان جنوبی برگزار شد، 178 خبرنگار و فعال رسانه‌ای استان تجلیل شدند.

178 خبرنگار خراسان جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاری یکی از شغل‌های بسیار مشکل و با اهمیت در جامعه است.

محمد مطهری‌فر با بیان اینکه 9 ماه برای اجرای مراسم روز خبرنگار برنامه‌ریزی انجام شده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار تمامی خبرنگاران که در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند در جشنواره تجلیل از خبرنگاران حضور دارند.

ارسال آثار خبرنگاران خراسان جنوبی به تهران

وی با اشاره به اینکه در مراسم امسال تجلیل از خبرنگاران نگاهی ویژه به روز خبرنگار صورت گرفته است، متذکر شد: تعداد 178 خبرنگار در این مراسم تجلیل می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در بخش خبرنویسی و گزارش خبری آثار خبرنگاران خراسان جنوبی به تهران ارسال شده است.

مطهری‌فر با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های رقابتی خبرنگاران رسانه‌ها بخش کمیت خبرها بوده است، گفت: در این بخش تعداد اخبار روزنامه‌ها، ماهنامه‌ها و خبرگزاری‌ها با یکدیگر مقایسه شده است.

فعالیت 55 نشریه در خراسان جنوبی

وی از فعالیت 55 نشریه در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: از این تعداد قبل از دولت دهم 20 نشریه فعال در خراسان جنوبی وجود داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی یک فصلنامه تخصصی به نام مطالعات خراسان جنوبی وجود دارد، متذکر شد: این فصلنامه نخستین و تنها فصلنامه‌ای است که در خراسان جنوبی از وزارت علوم مجوز دریافت کرده است.

مطهری‌فر یادآور شد: دانشگاه‌های خراسان جنوبی از وجود 9 نشریه برخوردار هستند.

بهره‌مندی 70 خبرنگار خراسان جنوبی از مزایای بیمه

وی با بیان اینکه در این استان 70 خبرنگار از مزایای بیمه بهره‌مند هستند، اذعان داشت: از این تعداد 50 نفر در دولت دهم از بیمه برخوردار شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اذعان داشت: تعداد 17 نفر از خبرنگاران در خراسان جنوبی از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول