اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر قرآن و عترت خراسان جنوبی خبر داد

حضور 1300 نفر در آزمون دوره‌های قرآنی خراسان جنوبی

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آزمون دوره‌های قرآنی همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از یک هزار و 300 نفر روز جمعه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حضور 1300 نفر در آزمون دوره‌های قرآنی خراسان جنوبی

احمد ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با دوره‌های آموزشی قرآنی اظهار کرد: دوره‌های قرآنی در رشته‌های حفظ، تجوید، مفاهیم، تدبر، صرف و‌ نحو، روخوانی و روان‌خوانی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری آزمون دوره‌های قرآنی در روز جمعه سیزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: این آزمون همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج آزمون، نیمه اول تیرماه اعلام خواهد شد.

آزمون‌‌های قرآنی سالی دو بار در اردیبهشت‌ماه و مهرماه برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: آزمون دوره‌های قرآنی سالی دو بار در اردیبهشت‌ و مهرماه برگزار می‌شود.

ضیایی، آموزش و کادرسازی، تبلیغ و ترویج، پژوهش و نشر الکترونیک را از عمده برنامه‌های سال جاری دانست و افزود: دوره‌های تربیت‌مربی روخوانی و روان‌خوانی و همچنین دیدار فعالان قرآنی با علما در قم که زیرمجموعه آموزش و کادرسازی است، برگزار شده است.

وی از برگزاری دوره‌های تربیت‌مربی داور قرآن کریم و تربیت مربی اساتید تلاوت در سال جاری خبر داد و افزود: آزمون دوره‌های قرآنی با حضور بیش از یک هزار و 300 نفر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

اجرای نخستین تئاتر قرآنی در خراسان جنوبی

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به حوزه تبلیغ و ترویج قرآن، اضافه کرد: همایش تقدیر از قرآن‌آموزان برتر، اجرای نخستین تئاتر قرآنی استان، محفل انس با قرآن با استاد بین‌المللی، نمایشگاه بزرگ قرآن در تمامی شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های حوزه تبلیغ و ترویج هستند.

ضیایی، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی با رویکرد نشر الکترونیک و اعلام فراخوان طرح‌های پژوهشی با موضوع قرآن، عترت و نماز در حوزه نشر و پژوهش را برشمرد.

وی در پایان سلسله نشست‌های بصیرت امام حسین(ع) با حضور اساتید کشوری، برگزاری دومین دوره آزمون مؤسسه‌های قرآنی، دو دوره تربیت مربی ویژه اساتید و مربیان قرآنی و جشنواره قرآن ریحانة‌النبی را در شش ماه دوم سال جاری پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/69017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول