اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 اردیبهشت‌ماه جاری

مراسم بزرگداشت "اردیبهشت تئاتر خراسان‌جنوبی" برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری مراسم بزرگداشت اردیبهشت تئاتر خراسان‌جنوبی همزمان با 21 اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

مراسم بزرگداشت "اردیبهشت تئاتر خراسان‌جنوبی" برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، سید علی زمزم اظهار داشت: در این مراسم که همه ساله در اردیبهشت‌ماه برای تقدیر از فعالان این عرصه در استان برگزار می‌شود، از هنرمندانی که در طول سال گذشته در زمینه تئاتر فعالیت داشته‌اند تقدیر به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: همچنین در راستای گسترش فعالیت‌های حوزه تئاتر استان، کارگاه‌های آموزشی (از طرح تا اجرا) با حضور اساتید تئاتر در تمامی شهرستان‌های استان پیش‌بینی و دوره‌های آموزشی ویژه علاقمندان در این کارگاه‌ها برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی حمایت از تولیدات تئاتر شهرستان‌ها را از دیگر اقدامات حوزه معاونت هنری این اداره کل عنوان کرد.

زمزم تصریح کرد: به دنبال تشکیل بخش دانشجویی انجمن هنرهای نمایشی در اواخر سال گذشته و برنامه‌ریزی برای ساماندهی و حمایت از گروه‌های نمایش دانشجویی، نخستین جشنواره تئاتر دانشجویی یادواره فتح خرمشهر با حضور 13 گروه نمایش از یکم تا سوم خردادماه سال جاری با همکاری دانشگاه‌های سطح بیرجند در استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر عروسکی در استان خبر داد و گفت: پس از افتتاح دفتر یونیما در سال گذشته، این جشنواره با همکاری و هماهنگی دفتر یونیما در نیمه اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی برگزاری ششمین جشنواره تئاتر استان، نخستین سوگواری تعزیه استان، حمایت از گروه‌های نمایش ثبت شده و تولیدات آنها و پیگیری برای ثبت دیگر گروه‌های نمایش استان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه معاونت هنری این اداره کل در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول