اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان گلستان:

خبرنگاران در افزایش احساس امنیت فعال باشند

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: خبرنگاران یکی از مهم‌ترین فعالیت و قلم‌فرسایی که می‎توانند انجام دهند تا به پلیس کمک کنند، نشر اخبار و مطالب برای افزایش احساس امنیت است.

خبرنگاران در افزایش احساس امنیت فعال باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در عرصه انتشار خبرهای انتظامی استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار عصر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان با حضور فرماندهی ستاد و معاونت‎های متبوع برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: باید درباره حرفه خبرنگاری و فعالیت‎هایی که به این عرصه بر می‎گردد یک ارتباط دوسویه برقرار باشد که هم انتظارات ناجا و هم جامعه خبرنگاری با پلیس مطرح شود تا با نزدیک شدن دیدگاه‎ها با یکدیگر در نتیجه رفاه عمومی جامعه و افزایش احساس امنیت باشد.

سیدمحمود میرفیضی ادامه داد: خبرنگاری حرفه‎ای است که باید در خدمت مردم باشد که خبرنگاران در اصل یک پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان هستند.

وی بیان کرد: خبرنگاران باید بتوانند مطالبه‎های بحق مردم را به گوش مردم برسانند و این اطلاع‌رسانی باید در راستای رضای خداوند باشد و خبرنگاران باید مسئولان حکومتی را به خدمت بهتر به مردم تشویق کنند.

خبرنگاران در افزایش احساس امنیت فعال باشند

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: خبرنگاران یکی از مهمترین فعالیت و قلم‌فرسایی که می‎توانند انجام دهند تا به پلیس کمک کنند، نشر اخبار و مطالب برای افزایش احساس امنیت است.

وی افزود: ناجا در عرصه رسانه جوان است و نیاز به کمک اصحاب رسانه دارد تا بتواند در این حوزه گام‎های موثری را بردارد.

میرفیضی تأکید کرد: انتقاد سازنده موضوعی است که مجموعه انتظامی استان گلستان از آن حمایت می‎کند و آن را یک هدیه از طرف جامعه رسانه می‎داند.

وی گفت: انتقادهایی که خبرنگاران انجام می‎دهند در اتاق فکر پلیس بررسی و پردازش می‎شود و نسبت به اصلاح اقدامات در دستور کار قرار می‎گیرد.

جامعه ما یک جامعه رسانه‎ای و فرهنگی است / خبرنگار در جلب اعتماد و امنیت مؤثر است

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از فوریت‎های کاری پلیس در حوزه اجتماعی بحث تعامل و افزایش ارتباط با رسانه‎های گروهی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به ارائه خدمات خودش بر مبنای مشتری‌مداری استوار است و ماموریت‎ها را بر اساس نیازمندی‎های جامعه تعریف می‎کند و کشف نیازمندی‎های اجتماعی برای پلیس بسیار مهم است.

میرفیضی عنوان کرد: یکی از حوزه‎هایی که می‎تواند نیاز اجتماع را در حوزه امنیتی و ماموریت‎های ناجا به خوبی رصد و آن را منتقل کند در حوزه رسانه و خبرنگاری است.

وی متذکر شد: جامعه ما یک جامعه رسانه‎ای و فرهنگی است و مردم ما بخصوص در این موضوع کاملاً به‌روز و فعال است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز داشت: یکی از عرصه‎هایی که رسانه‎ها باید به آن دقت کنند جلب اعتماد مردم است که می‎تواند در جلب امنیت تاثیرگذار و نقش‎آفرین باشد.

وی گفت: ناجا خود را یک نهاد اجتماعی می‎داند و بزرگترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است.

خبرنگار تجسم امانت‎داری و فداکاری است

سرپرست معاونت اجتماعی و ارشاد انتظامی گلستان نیز در این مراسم ابراز داشت: 17 مرداد یادآور نقش بی‎بدیل و ارزشمند اجتماعی تمام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر است که نقش‎های بی‎بدیلی را در عرصه آموزش و اطلاع‎رسانی درست و مناسب به ملت شریف ایران ایفای نقش می‎کنند.

علی بهرامی افزود: خبرنگاران هم سنگ صبور هستند و هم سنگ مشکلات دیگران را به سینه می‎زنند و از خود غافلند.

وی تأکید کرد: خبرنگار تجسم امانت‎داری، وظیفه‎شناسی و فداکاری و صبوری است.

بهرامی در پایان اذعان داشت: ما اعتقاد داریم اگر هر خبرنگاری بخواهد در کار خودش موفق باشد باید بر اساس قوانین رسالت خبرنگاری گام بردارد و در بحث اعتمادسازی در جامعه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پایان این مراسم از خبرنگاران رسانه‎های گروهی در استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول