اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد خراسان جنوبی:

«اردیبهشت‌ تئاتر ایران» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در راستای تجلیل از فعالان عرصه تئاتر استان و همزمان با اردیبهشت تئاتر ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «اردیبهشت تئاتر ایران» را در این استان برگزار می‌کند.

«اردیبهشت‌ تئاتر ایران» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر اظهار داشت: روز جهانی تئاتر با نام اردیبهشت تئاتر ایران، 21 اردیبهشت‌ماه با عنوان روز تئاتر استان خراسان جنوبی با حضور اساتید، بازیگران، هنرمندان و فعالان این رشته از سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان خراسان جنوبی از قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه تئاتر برخوردار است و امیدواریم با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه‌ریزی جامع بتواند به رشد و شکوفایی لازم در این زمینه دست پیدا کند.                                                                                                                                         مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در مراسم اردیبهشت تئاتر ایران در خراسان جنوبی از هنرمندان فعال و دستگاه‌هایی که در زمینه تئاتر در سال 91 تلاش داشته‌اند تجلیل می‌شود.

مطهری‌فر افزود: اکثریت هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر نمایش نوجوانان هستند از این‌رو همواره آماده حمایت از حضور اساتید خارج استان برای آموزش در بخش‌های مختلف به این قشر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای نمایش ابله به کارگردانی دکتر علیرضا زارعی به مدت 9 شب در محل آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند، از دیگر برنامه‌های اردیبهشت تئاتر در استان است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی متذکر شد: مراسم اردیبهشت تئاتر ایران در خراسان جنوبی شنبه 21 اردیبشهت‌ماه ساعت 17 در محل آمفی تئاتر گلبانگ واقع در شهید مطهری 23 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول