اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

انتقاد یک نماینده مجلس از خانه مطبوعات قزوین

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس از عدم حمایت خانه مطبوعات استان قزوین از خبرنگاران انتقاد کرد و خواستار بهبود این وضعیت شد.

انتقاد یک نماینده مجلس از خانه مطبوعات قزوین

روح‌الله عباسپور در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان به جایگاه و نقش خبرنگاران در سطح جامعه پرداخت و اظهار داشت: روشنگری جامعه و تبیین حقایق جزو اهداف مهم خبرنگاری شمرده شده و باید توسط خبرنگاران دنبال شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی صدور انقلاب به تمام نقاط دنیا را جزو رسالت‌های اصلی، سنگین و خطیر رسانه‌ها برشمرد و تصریح کرد: اهالی رسانه تاکنون با انجام ایثارگری‌ و فداکاری‌ها اوج پایبندی خود به نظام اسلامی را نشان داده‌ و با تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان جان خویش را آماج جریانات و مسایل مختلف قرار می‌دهند.

وی با اذعان به این نکته که دنیای رسانه در دوره کنونی در اختیار صهیونیسم بین‌الملل قرار داشته و برای رسانه‌های ایرانی محدودیت‌های بین‌المللی صورت می‌گیرد، افزود: انحصار و محدودسازی رسانه‌ها در خارج از مرزهای کشور به نوعی تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در عرصه‌ بین‌المللی را نشان داده و حقانیت اسلام را به تصویر می‌کشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی شهدای رسانه را الگوی خبرنگاران دانست و تصریح کرد: عزم تمامی ماهواره‌ها و رسانه‌های بیگانه در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار گسترده بود که البته به همین تبع نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور با تأثیر ارزنده خود به مشارکت حداکثری ملت کمک کرده و پاسخ شیطنت‌های رسانه‌های استکباری را دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در پایان از عدم حمایت خانه مطبوعات استان قزوین از خبرنگاران انتقاد کرد و خواستار بهبود در اوضاع و معیشت خبرنگاران شد.

یادآور می‌شود با گذشت یک هفته از روز خبرنگار، خانه مطبوعات قزوین هیچ اقدامی در خصوص تجلیل از خبرنگاران، برپایی مراسم و یا حتی ارسال پیامی به مناسبت این روز نکرده است و مسئول این خانه اعلام کرده است که شاید مراسم روز خبرنگار در آینده و همراه با مراسم جشنواره فصلی مطبوعات برگزار شود که این اقدام نیز جای سئوال دارد.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول