اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان

سرای خبرنگاران شهرستان بیجار افتتاح شد

سرای خبرنگاران شهرستان بیجار با هدف ارتقای ظرفیت‌های رسانه‌ای این شهرستان با حضور امامان جمعه و فرماندار در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی افتتاح شد.

سرای خبرنگاران شهرستان بیجار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مدیر سرای خبرنگاران بیجار در مراسم افتتاحیه این سرا گفت: سرای خبرنگاران به منظور انسجام خبرنگاران و جهت‌دهی فعالیت‌های اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتمع فرهنگی امیرنظام گروس توسط فرماندار بیجار افتتاح شد.

شهربانو مرادی افزود: سرای خبرنگاران شهرستان بیجار به منظور تعامل و یکدلی و میزگردی برای اصحاب رسانه این شهرستان و با هدف توسعه اطلاع رسانی شهرستان بیجار در فضای مجازی به همت فرماندار این شهر راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: تجهیز، ارائه خدمات اینترنت پرسرعت رایگان، تمهیدات لازم برای بهره‌مندی اصحاب رسانه شهرستان از خدمات رفاهی و آموزشی از دیگر اهداف افتتاح سرای خبرنگاران بیجار گروس است.

نماینده خبرگزاری فارس در شهرستان بیجار اظهار داشت: با توجه به اینکه عصر حاضر را عضر انفجار اطلاعات نامیده‌اند و اطلاع‌رسانی حرف اول را در تمامی جوامع می‌زند وجود چنین مکانی در شهرستان بیجار که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در زمینه رسانه و اطلاع‌رسانی برخوردار است ولی متأسفانه تا کنون در بن‌بست خبری قرار داشت و به عنوان یک خلاء در امر اطلاع‌رسانی به شمار می‌رفت امکان ایجاد این فضا میسر شد.

وی یادآور شد: از آن جایی که اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند می‌توانند در ارتقای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش سازنده‌ای داشته باشند.

مرادی خاطرنشان کرد: در راستانی پیشبرد این اهداف خبرنگاران باید احساس مسئولیت را در خود تقویت کنند که این اصل بیان‌کننده وظایف اجتماعی خبرنگاران است. همچنین صداقت و واقع‏نمایی از دیگر اصول خبرنگاری است و خبرنگار  باید هر چیز را آن طور که هست، بنگرد و بکوشد آن را همان‏طور که دیده است، بیان کند.

وی ابراز امیدواری کرد خبرنگاران با دیدن کم و کاست‌ها و نقاط قوت و بیان درست آنها و انتقادهای سازنده بتوانند در  راستای پیشرفت کشور، استان و شهر خود گام های مثبتی بردارند.

مرادی در پایان گفت: امید است اصحاب رسانه شهرستان بیجار به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین تمامی تلاش و همت خود را در راستای ارتقای این شهرستان در امر اطلاع رسانی به کار گیرند.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول