اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

کنگره بزرگداشت مقام آیت‌الله عبادی در بیرجند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوسف از برگزاری کنگره بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله عبادی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و دفتر امام جمعه بیرجند خبر داد.

کنگره بزرگداشت مقام آیت‌الله عبادی در بیرجند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به هفتم اسفندماه سالروز ارتحال عالم فقید آیت‌الله مهدی عبادی اشاره کرد و اظهار داشت: آیت‌الله سید مهدی عبادی یکی از عالمان بزرگ و مفاخر شهرستان خوسف و خراسان جنوبی است.

وی افزود: باید مراسم ارتحال این عالم بزرگوار باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

امام جمعه خوسف به شخصیت این عالم بزرگوار اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگوار سال‌های زیادی در سمت‌هایی از جمله نهاد امامت جمعه زاهدان، نماینده مجلس خبرگان، و نهاد امامت جمعه مشهد مقدس به نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده است همچنین این عالم ربانی دو فرزند خود را تقدیم نظام کرده است و لقب ابوالشهیدین را دارد.

حسینی در ادامه به گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در نهاد امامت جمعه این شهرستان اشاره کرد و افزود: تشکیل شورای مشاوران امام جمعه متشکل از مشاور عالی، مشاور امور فرهنگی، مشاور امور جوانان و مشاور امور بانوان یکی از این اقدامات است که در راستای بهره‌برداری از افکار جدید صورت گرفته است.

راه‌اندازی وب سایت رسمی امام جمعه خوسف

وی از راه‌اندازی وب ‌سایت رسمی نهاد امامت جمعه این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین برای ایجاد ارتباط بیشتر بین مردم و نهاد امامت جمعه سامانه پیام کوتاه به شماره 3000255400025 راه‌اندازی شده است تا پل ارتباطی بین مردم و امام جمعه باشد.

امام جمعه خوسف متذکر شد: نماز جمعه باید دانشگاهی در راستای ساختن انسان‌هایی در خدمت دین و نظام باشد تا مردم از نظر دینی و سیاسی از این نهاد تغذیه کنند.

انتهای پیام/69004/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول