اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

پیش‌بینی 105 برنامه قرآنی در خراسان جنوبی

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 90 درصد برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال گذشته محقق شده است، گفت: بیش از 105 برنامه قرآنی برای سال جاری در استان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 105 برنامه قرآنی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌ مطهری‌فر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه‌هایی متنوع و گسترده‌ای به مناسبت‌های مختلف برای استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته معلم، برپایی شب شعر و تجلیل از هنرمندان فرهنگی هنری در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شده است.

اهداء کتاب به خانواده‌های فرهنگی بیرجند

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری در محل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی و شهرستان‌های این استان خبر داد و افزود: اهداء کتاب به خانواده‌های فرهنگی این شهرستان پیش‌بینی شده است.

مطهری‌فر نمایشگاه آثار نقاشی با موضوع هفته معلم و زن، غباروبی مزار شهدای گمنام توسط بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جشن‌هایی به مناسبت هفته زن در شهرستان‌ها را برنامه‌های هفته معلم و زن برشمرد.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی در ارتباط با بانوان در شهرستان و نمایشگاه عفاف و حجاب در سرایان و مسابقه مقاله‌نویس در ارتباط با جایگاه زن و حرمت زن در بشرویه و همچنین نمایشگاه عکس و تجلیل از همکاران اداره کل و اجرای نمایش در سالن گلبانگ از 14 اردیبهشت‌ماه تا 17 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

دعوت از قاری ممتاز بین‌المللی سعید طوسی در جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا(س)

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا(س) و دعوت از قاری ممتاز بین‌المللی سعید طوسی با همکاری هیئت محبان‌الزهرا(س) در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: نماینده‌هایی از مجموعه‌های مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدارس دخترانه در راستای برنامه‌های عفاف و حجاب برای اهداء جوایز فرستاده می‌شود.

مطهری‌فر با اشاره به برگزاری مسابقه‌های حفظ و مفاهیم قرآن اذعان داشت: این مسابقات از نظر کمیت، کیفیت و تداوم آنها در سال جاری مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد و آزمون‌های حفظ و مفاهیم در 13 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن کریم از 25 تا 30 تیرماه برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت دانشجویان، مسابقه قرآن‌النبی و جشنواره پیامک قرآنی با همکاری وزارتخانه برگزار می‌شود.

مسابقه وبلاگ‌نویسی دینی با موضوع مهدویت

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی دوره‌های تربیت‌مربی در بحث مسائل آموزشی، روان‌خوانی و روخوانی، جشنواره پیامک قرآنی در دی‌ماه و مسابقه وبلاگ‌نویسی دینی با موضوع مهدویت را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.

مطهری‌فر با بیان اینکه بیش از 105 مورد برنامه‌های قرآنی در خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: کارگاه آموزشی تبلیغات با دعوت از اساتید کشوری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب در بیرجند برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی در آذرماه برگزار می‌شود.

ثبت 54 نشریه علمی، تخصصی در خراسان جنوبی

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ثبت 54 نشریه علمی، تخصصی در خراسان جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد 10 نشریه در نوبت تایید هستند.

انتهای پیام/69013/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول